Ana Sayfa » Haber Turu » Toksöz Grup Gıda Sektöründe Yüzde 40 Büyüyecek

Toksöz Grup Gıda Sektöründe Yüzde 40 Büyüyecek


Gıda sektöründe faaliyetlerini başarılı bir şekilde sürdüren Toksöz Grup, Avrupa’da sağlam adımlarla ilerlemeye devam edecek.

Sanset Gıda ile Tadelle, Sarelle, Sagra, Gol, L’era Fresca markalarıyla gıda sektöründe başarıyla faaliyet gösteren Toksöz Grup,  İspanya’nın yüzde yüz doğal meyve suyu üreticisi Zumos Palma’yı ve  İtalyan çikolata markası Pernigotti’yi bünyesine katarak  global bir şirket olma yolunda kararlılıkla ilerliyor.

Toksöz Grup’un gıda alanındaki hedefleri ve Sürme Çikolata markası Sarelle’nin yeni iletişim kampanyasıyla ilgili bilgi vermek üzere Çırağan Palace Kempinski’de düzenlenen basın toplantısına, Toksöz Grup Yönetim Kurulu Üyelerinden Ahmet Toksöz,  Zafer Toksöz, Sanset Gıda Pazarlama Direktörü  Aslı Eren Şengezer, yeni reklam filminde rol alan ünlü karikatürist Erdil Yaşaroğlu ve eşi Begüm Kütük Yaşaroğlu katıldı.

Toplantıda konuşan Toksöz Grup Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Toksöz yeni markaları bünyelerine katmaktan dolayı mutlu olduklarını belirtti. Toksöz, “Ülkemizde yaptığımız önemli yatırımların ardından yurtdışında da adımızdan söz ettirecek satın alma faaliyetlerinde bulunuyoruz. 450 Milyon Euro olan ciromuzun yaklaşık yüzde 18’ini çikolata ve dondurma satışlarından elde ediyoruz. Yeni markalarımızın ciromuza ve büyüme stratejilerimize olumlu katkılar sağlayacağına inanıyoruz.” dedi.

2014 yılında gıda sektöründe yüzde 40 büyüme hedeflediklerini belirten Toksöz, Sanset Gıda’nın lokomotif markalarından biri olan Sarelle için; “2014 yılında pazarlama stratejilerimize uygun olan yeni kampanyaları tüketicilerimizle buluşturacağız.” dedi. Ürünlerde trans yağ, gıda boyası ve katkı maddesi kullanmadıklarını belirten Ahmet Toksöz; son dönemde Sarelle markası ile
yaptıkları iletişimde bugüne kadar sahiplendikleri doğallık konumlandırmasına devam edeceklerini ifade etti. Toksöz, pazarda 50 bin tonluk üretim olduğunu ve yılda 15 milyon kavanoz Sarelle sattıklarını söyledi.

Yüzde 100 doğal içeriği ve yüksek fındık oranıyla çocuklar için doğal bir enerji ve protein deposu olan Sarelle’nin sağlıklı içeriğini anlatmak için 2013’te başladığı “Siz Ne Yerseniz Çocuğunuz da Onu Yer” iletişim kampanyasına 2014’te de hız kesmeden devam edecek. Sarelle tutkunu ‘Erdo’ karakterinin oluşturucusu ünlü karikatürist Erdil Yaşaroğlu, sevimliliğiyle büyük bir hayran kitlesi toplayacak olan ‘Erdo’ karakterinin ikizi ‘Bego’ karakterini de filme dahil ediyor ve kendisi de rol alıyor. Ailenin Sarelle tutkusunu konu alan reklam filminde, Sarelle’nin doğal ve sağlıklı bir içeriğe sahip olduğu vurgulanıyor.

OKU ➤  Tarihi Fatih Karadeniz Pidecisi’nden Geleneksel Demirhindi Şerbeti  

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir