Bodrum’da bir ilki gerçekleştiren Işıl Tan, annesinin adına ithaf ettiği tüm ürünlerinde asolan yeni neslin çok daha sağlıklı ürünlerle tanışması ve alışması için Milas Yöresinde kendine has zeytin ağaçlarından ürettiği ve Türkbükü’nde açtığı Hatice Teyze mağazasında organik ürünlerini satışa sunmaya başladı. Naturel Sızma Zeytinyağı 0.8 – Naturel yağlar içerisinde en değerlisi ve en hafifidir. – Dağ zeytinidir. Verimli yamaçların, bol …
Devamını oku »Haber Turu
Filiz Çorbalık ve Pilavlık serisinin en yenisi: “Filiz Kare Şehriye”
40 yıldır sofraların vazgeçilmez lezzeti ve geleneksel Türk mutfağının temsilcisi Filiz Makarna, çorbalarında ve pilavlarında geleneksel tatları arayanları “Filiz Kare Şehriye” ile buluşturdu. Türk sofralarının en sevilen makarnası Filiz, geleneksel tariflerden şaşmayanlar için geliştirdiği “Çorbalık ve Pilavlık” serisine yeni bir lezzet daha ekledi. Filiz’in yediden yetmişe herkesin damak zevkine hitap eden Arpa Şehriye, Tel Şehriye, Yıldız Şehriye ve Kuskus çeşitlerinin …
Devamını oku »YENİ Febreze, Kötü Kokuları Maskelemek Yerine Ortadan Kaldırıyor
Tüketicilerine her zaman ihtiyaç duydukları en işlevsel ve üstün performans sunan ev ve kişisel bakım ürünleri sunmayı hedefleyen P&G’nin, hava ferahlatıcı kategorisindeki lider markası Yeni Febreze, kötü kokuları maskelemek yerine ortadan kaldırarak geride sadece sizin seçtiğiniz hoş ve ferah bir koku bırakıyor. Yapılan araştırmalar koku duyumuzun hayatımız ve davranışlarımız üzerinde sandığımızdan daha etkili olduğunu ortaya koymuştur. Aslında kötü kokular ve …
Devamını oku »Anavarza Bal’dan Sektöre İki Yeni İlk Daha
Yenilenen yüzüyle bal sektöründeki imajını tazeleyen Anavarza Bal, değişiminin detaylarında tüketiciye verdiği değeri ön planda tuttu. Ürün çeşitliliğinde dünya ile yarışan marka, ‘krem bal’ı sektöre kattıktan sonra ‘toz bal’ için kolları sıvadı ve yeni yatırımıyla 2014 için kendine 40 milyon TL ciro ve 2 bin 500 ton üretim hedefi koydu. Anavarza Bal Genel Müdürü Can Sezen, ‘toz bal’ yatırımlarıyla birlikte …
Devamını oku »Profilo Dayanıklı Ev Aletleri “Bronz Effie Ödülü” Kazandı
Hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nin, gerçek tüketici iç görüleriyle geniş kitlelere ulaşan BlackStar Buzdolabı ve Süper 8 Çamaşır Makinesi reklam kampanyası, 2014 Effie Ödülleri’nde “Bronz Effie Ödülü” kazandı. “Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo’su var” yaklaşımı ile hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren ürünler sunan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, tüketiciye dokunan samimi iletişim çalışmalarıyla da fark oluşturuyor. Profilo, Reklamcılar …
Devamını oku »Doğu Karadeniz Kadınları Türk Çayını Korumak İçin Çaya Ses Veriyor
Lipton’un 4 yıldır Türk çayının geleceğini korumak için sürdürdüğü projelerine bir yenisi daha eklendi. Doğu Karadenizli kadınlardan oluşan “Çay’a Ses Ver” korosu, Lipton’un çay tarımı için yaptığı çalışmalara tüm kamuoyunun dikkatini çekmeyi hedefliyor. Türk çayını koruma altına almak ve çay tarımına uzun yıllar devam edebilmesini sağlamak için özel bir proje başlatan Lipton, 4 yıldır Doğu Karadeniz bölgesinde pek çok özel …
Devamını oku »Dr. Oetker’den Gevrek Simit & İzmirli Kumru
Dr. Oetker sayesinde yediden yetmişe, küçük büyük herkesin sevdiği Simit ve Kumru artık evde pratik bir şekilde hazırlanabilecek. Günün her saatinde; ister kahvaltıda veya öğlen yemeği yerine; ister ara öğün olarak ya da misafirlere beş çayı için Dr. Oetker Simit & Kumru kolayca hazırlanır, sıcak sıcak, tazecik sunulur. Dr. Oetker Simit & Kumru paketinin içerisinde un karışımı, instant maya, susam …
Devamını oku »Bosch Ev Aletleri Altın Örümcek Web Ödülleri’nde Halkın Favorisi!
2014 yılında aldığı ödüllere yenilerini eklemeyi sürdüren Bosch Ev Aletleri, Altın Örümcek Web Ödülleri’nde Bosch Servis İletişim Video Banner’ları ile ‘Halkın Favorisi’ seçildi. Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, “’Halkın Favorisi’ olarak seçilmenin gururunu yaşıyoruz. Geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da, jürinin gerçekleştireceği değerlendirmeler sonucunda da, kategorimize ait Altın Örümcek Ödülü’nü kazanacağımıza inanıyoruz.” dedi. Doğa dostu teknolojileriyle gelecek …
Devamını oku »Tefal’den Üst Düzey Topak Parçalıyıcı: Actıvflow
Tefal, lezzetin doğallığına duyduğu saygıyı pratik ve güçlü “Smart ActivFlow” serisi ile pekiştiriyor. Hem düz hem de kavisli eşsiz bıçak teknolojisiyle topak parçalama mükemmelliğini ve etkili karıştırma özelliğini harmanlayan “Smart ActivFlow” Blender’lar size lezzetli yiyeceklerin yanında zamanınızı da armağan ediyor. Yeniliğin öncüsü Tefal, blender kullanıcılarına kulak verdi, yemeklerdeki topaklanma sorununa devrim oluşturacak bir çözüm üretti. Bağımsız test sonuçlarına göre yüzde …
Devamını oku »Seyidoğlu Çocuklarla Büyüyecek
Geleneksel lezzetlerin 65 yıllık üreticisi Seyidoğlu Gıda, çocuklara yönelik ürün gamını genişletiyor. Son 1 yılda çocuk hedef kitleye üretim için 1 milyon dolarlık Ar-GE ve kapasite yatırımı yaptıklarını anlatan Genel Müdür Mehmet Göksu, “Şu anda sadece çocuklara özel 10 çeşit üretim yapıyoruz. Yeni nesile geleneksel lezzetleri sevdirmek için ambalajlarımızı çizgi film karakterleriyle süsledik. Çocukların damak tadını yakalamak için binlerce tadım …
Devamını oku »