Türkiye’deki meyve suyu pazarının fırsatlarının değerlendirildiği Dünya Meyve Suyu Günü’nde Tetra Pak Global Kategori Direktörü Alexandre Carvalho, Türkiye meyve suyu pazarındaki büyüme potansiyelinden ve dünyadaki yenilikçi ürünlerden bahsetti. Türkiye’nin küresel meyve suyu pazarındaki potansiyelinin ve sağlıklı beslenmede önemli yeri olan meyve suyunun masaya yatırıldığı Dünya Meyve Suyu Günü, 29 Mayıs Perşembe günü Istanbul Marriott Otel’de düzenlenen Dünya Meyve Suyu Günü …
Devamını oku »Haber Turu
Dilek’te Salata Günleri Başladı
Yaz aylarına girdiğimiz şu günlerde; güneşin ve doğanın tüm güzellikleri yeniden ortaya çıkarışı Dilek Pastaneleri’nin yaz sofraları için de ilham kaynağı oluyor. Dilek, yaza formda girmek isteyen ve farklı tatlar arayanlar için hazırladığı birbirinden lezzetli salatalarını “Dilek’te Salata Günleri” boyunca yüzde 20 indirimle sunuyor. Dilek’in usta elleri tarafından özel olarak hazırlanan salatalar, formunu korumak isteyenler için farklı sos alternatifleriyle sunuluyor. …
Devamını oku »La Petite Maison İstanbul’da
La Petite Maison; Nice, Londra ve Dubai restoranlarının başarısının ardından şimdi de İstanbulluları Fransız Akdeniz ve Nice mutfağının lezzetleriyle buluşturuyor. Nişantaşı’ndaki tarihi Macka Palas’ta yer alan restoran, 12 Mayıs 2014 kapılarını açıyor. Markayı uluslararası arenaya açan Arjun Waney tarafından Türkiye’ye getirilen La Petite Maison İstanbul, Türk ortaklarla birlikte işletilecek bir ortak girişim. Arjun Waney İstanbul açılışı ile ilgili verdiği demeçte; …
Devamını oku »Sağlık İksiri Maya
Yuva Danışmanı Uzman Diyetisyen Banu Topalakçı, ekmek, çörek, börek gibi hamur işlerini kabartmak ve bunlara lezzet katmak için kullandığımız mayanın aynı zamanda eşsiz bir sağlık iksiri olduğunu söylüyor. Mayanın sadece hamur işlerinde katkı maddesi olarak düşünülmeyip, normal öğünlerde de tüketilmesi gerektiği yönünde uyarı yapan Diyetisyen Banu Topalakçı “ Dengeli beslenerek mayanın zengin içeriğinden olabildiğince yararlanılabilir. Örneğin kahvaltı ya da ikindi …
Devamını oku »Muğla’nın Memecik Zeytini Hatice Teyze’de Hayat Buluyor
Bodrum’da bir ilki gerçekleştiren Işıl Tan, annesinin adına ithaf ettiği tüm ürünlerinde asolan yeni neslin çok daha sağlıklı ürünlerle tanışması ve alışması için Milas Yöresinde kendine has zeytin ağaçlarından ürettiği ve Türkbükü’nde açtığı Hatice Teyze mağazasında organik ürünlerini satışa sunmaya başladı. Naturel Sızma Zeytinyağı 0.8 – Naturel yağlar içerisinde en değerlisi ve en hafifidir. – Dağ zeytinidir. Verimli yamaçların, bol …
Devamını oku »Filiz Çorbalık ve Pilavlık serisinin en yenisi: “Filiz Kare Şehriye”
40 yıldır sofraların vazgeçilmez lezzeti ve geleneksel Türk mutfağının temsilcisi Filiz Makarna, çorbalarında ve pilavlarında geleneksel tatları arayanları “Filiz Kare Şehriye” ile buluşturdu. Türk sofralarının en sevilen makarnası Filiz, geleneksel tariflerden şaşmayanlar için geliştirdiği “Çorbalık ve Pilavlık” serisine yeni bir lezzet daha ekledi. Filiz’in yediden yetmişe herkesin damak zevkine hitap eden Arpa Şehriye, Tel Şehriye, Yıldız Şehriye ve Kuskus çeşitlerinin …
Devamını oku »YENİ Febreze, Kötü Kokuları Maskelemek Yerine Ortadan Kaldırıyor
Tüketicilerine her zaman ihtiyaç duydukları en işlevsel ve üstün performans sunan ev ve kişisel bakım ürünleri sunmayı hedefleyen P&G’nin, hava ferahlatıcı kategorisindeki lider markası Yeni Febreze, kötü kokuları maskelemek yerine ortadan kaldırarak geride sadece sizin seçtiğiniz hoş ve ferah bir koku bırakıyor. Yapılan araştırmalar koku duyumuzun hayatımız ve davranışlarımız üzerinde sandığımızdan daha etkili olduğunu ortaya koymuştur. Aslında kötü kokular ve …
Devamını oku »Anavarza Bal’dan Sektöre İki Yeni İlk Daha
Yenilenen yüzüyle bal sektöründeki imajını tazeleyen Anavarza Bal, değişiminin detaylarında tüketiciye verdiği değeri ön planda tuttu. Ürün çeşitliliğinde dünya ile yarışan marka, ‘krem bal’ı sektöre kattıktan sonra ‘toz bal’ için kolları sıvadı ve yeni yatırımıyla 2014 için kendine 40 milyon TL ciro ve 2 bin 500 ton üretim hedefi koydu. Anavarza Bal Genel Müdürü Can Sezen, ‘toz bal’ yatırımlarıyla birlikte …
Devamını oku »Profilo Dayanıklı Ev Aletleri “Bronz Effie Ödülü” Kazandı
Hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nin, gerçek tüketici iç görüleriyle geniş kitlelere ulaşan BlackStar Buzdolabı ve Süper 8 Çamaşır Makinesi reklam kampanyası, 2014 Effie Ödülleri’nde “Bronz Effie Ödülü” kazandı. “Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo’su var” yaklaşımı ile hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren ürünler sunan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, tüketiciye dokunan samimi iletişim çalışmalarıyla da fark oluşturuyor. Profilo, Reklamcılar …
Devamını oku »Doğu Karadeniz Kadınları Türk Çayını Korumak İçin Çaya Ses Veriyor
Lipton’un 4 yıldır Türk çayının geleceğini korumak için sürdürdüğü projelerine bir yenisi daha eklendi. Doğu Karadenizli kadınlardan oluşan “Çay’a Ses Ver” korosu, Lipton’un çay tarımı için yaptığı çalışmalara tüm kamuoyunun dikkatini çekmeyi hedefliyor. Türk çayını koruma altına almak ve çay tarımına uzun yıllar devam edebilmesini sağlamak için özel bir proje başlatan Lipton, 4 yıldır Doğu Karadeniz bölgesinde pek çok özel …
Devamını oku »