Sağlıklı beslenme trendinin hayatımıza kattığı sağlıklı, lezzetli ve düşük kalorili “frozen yogurt” yıllardır dünyada olduğu gibi Türkiye’de de özellikle sağlığına ve kilosuna dikkat eden 7’den 70’e herkesin ilk tercihlerinden biri haline geldi. Yogolat Frozen Yogurt şimdi de “Dondurulmuş Yoğurt” olarak tüm IKEA’larda satışa sunuldu.
İlk kez 1981 yılında Amerika’da üretimine başlanan “Frozen Yogurt”, Avrupa ve Amerika’dan sonra Türkiye’de de sağlığına dikkat eden tüketicilerin vazgeçilmez ürünü haline geldi. İyi kaliteyi iyi fiyatla buluşturan, her zevke uygun yüzlerce ürün seçeneği sunan IKEA, pazardan gelen talepler doğrultusunda Türkiye’de de “frozen yogurt” satma kararı aldı ve “dondurulmuş yoğurt” olarak geçtiğimiz hafta itibariyle tüm IKEA’larda satışa başladı.
Yogolat FrozenYogurt’un düşük yağ ve kalori oranına sahip sade olan porsiyonu 1.95 TL’den satılıyor. Kuruyemiş ve kuru meyvelerden ve müsliden oluşan “topping”lerle süslenen ve satışa sunulan porsiyonların fiyatı ise eklenen topping sayısına göre en fazla 3.60 TL’ye kadar çıkabiliyor. Bir diğer yandan ürünün diğer markalara oranla daha düşük bir fiyatla satışa sunulması ise daha fazla kitleye hitap etme fırsatını oluşturuyor.
Yapılan AR-GE çalışmaları ile Türk damak tadına en uygun hale getirilen Yogolat Frozen Yogurt’un bir porsiyonundaki yağ oranı sadece yüzde 0.1 ve sade bir porsiyonunun kalorisi ise aynı orandaki dondurmanın 6’da biri değerinde sadece 66 Kcal. Eksi 6-8 derecede servis edilen, krema kıvamında, hammaddesi süt ve yoğurt olan Yogolat Frozen Yogurt, soğuk değil serin servis edildiği için sadece yaz aylarında değil kış mevsiminde de başta çocuklar olmak üzere herkesin rahatça tüketebileceği bir besin maddesi olarak IKEA mağazalarında tüketicilerle buluşuyor.
IKEA markasıyla işbirliğiyle ilgili konuşan Yogolat Frozen Yogurt markasının sahibi Froyo A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Günberi Tuncer; yaklaşık 4 yıldır özellikle hotel, restoran ve kafeler kanalıyla tüketiciyle buluşan Yogolat Frozen Yogurt’un IKEA mağazalarında satışa sunulmasının yüzde yüz yerli bir marka için büyük bir başarı teşkil ettiğini, hem makine hem de ürün tedarikçisi olmanın, bunun yanı sıra makinelerin servis hizmetini de verebilmenin tüm avantajlarını ve kolaylıklarını bu operasyonla IKEA’ya da sunduklarını belirtti.
Tuncer, Yogolat Frozen Yogurt’un IKEA’nın yanı sıra stand ve corner franchise konseptleri ile AVM’ler, hayvanat bahçeleri, plajlar, çocuk eğlence alanları, sinemalar, spor merkezleri, gross marketler, üniversite kantinleri ile hali hazırda hizmet veren işletmelerin iç ve dış alanları gibi alanlarda tüketiciyle buluşacağını da vurguladı.