Altıparmak Gıda’nın ulusal bal pazarının lider markası Balparmak, T.C. Ekonomi Bakanlığı tarafından yürütülen, hedefinde Türkiye’den Dünya markaları çıkarmak olan TURQUALITY® Programı’nın hazırlık aşaması Marka Destek Programı kapsamına alındı. Marka Destek Programı, Balparmak’ın küresel bal markası olma yolundaki çalışmalarına önemli katkı sağlayacak. Altıparmak Gıda olarak ilk hedeflerinin Balparmak markasını TURQUALITY® kapsamına sokmak olduğunu açıklayan Altıparmak Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, “Altıparmak Gıda olarak; yıllardır Türkiye’nin en büyük bal ihracatçısı konumundayız. Artık Balparmak’ı bir dünya markası yapmak için kendimizi hazır hissediyoruz“ dedi.