Ana Sayfa » Haber Turu » Sunar İstanbul’u Fethetti

Sunar İstanbul’u Fethetti


Türkiye’nin en hızlı büyüyen, uluslararası üstün lezzet ödüllü gıda devi Sunar, İstanbul CNR’da gerçekleşen Worldfood 2014 ve 5. Helal ve Sağlıklı Ürünler Fuarlarına katıldı. İstanbul’u ürünleriyle fetheden Sunar, iki önemli fuarda yer alan standında dünyanın dört bir yanından gelen konuklarını ağırladı.

4-7 Eylül tarihlerinde CNR Fuar Merkezi’nde yan yana binalarda düzenlenen iki ayrı fuarda iki ayrı standıyla yer alan Adanalı gıda devi Sunar, Worldfood Fuarı’ndaki İstanbul sokak temalı sunumuyla büyük ilgi gördü.

Türkiye’nin Sanayi Devlerini Listeleyen İSO-500 listesinde, Adanalı tek yağ üreticisi olmasının yanı sıra, lezzetini uluslararası boyutta üstün lezzet ödüllüyle tescilleyen tek yağ markası olan Sunar Yağ / Elita Gıda, Türkiye’nin gıda alanındaki en büyük fuarı olan Worldfood İstanbul 2014’de, İstanbul sokakları temasıyla yer aldı. Sunar yağın İstanbul marketlerindeki hakimiyetini simgeleyen tema kadar, şef Ali Arlı tarafından hazırlanan ikramlar da büyük ilgi gördü.

Türkiye mısır yağı ihracatının üçte birini tek başına gerçekleştiren ve Çukurova’nın lider yağ markası olarak dikkat çeken Sunar, 4-7 Eylül tarihleri arasında, CNR Expo Fuar Merkezi’nde düzenlenen, 22. Uluslararası Gıda Worldfood İstanbul; Gıda Ürünleri ve Gıda Teknolojileri Fuarı’na damgasını vurdu.

Sunar Yan Yana İki Ayrı Fuarda Boy Gösterdi

Türkiye’nin dört bir yanında ve İstanbul’da çok tercih edilen yağıyla 2012 yılında Türkiye’de ilk Helal Gıda Sertifikası alan Sunar Grup, Helal ve Sağlıklı Ürünler Fuarı’nda da yerini alarak konuklarıyla buluştu.

Özellikle yurt dışı pazarlarda tüketici için helal logolu ürünlerin bir ayrıcalık olduğunu öngören Sunar, Elita Gıda için; ayçiçeği yağı, mısır yağı, fındık yağı, zeytinyağı ve soya yağı, Sunar Mısır için; nişasta ve glikoz, Sunar Özlem için; un grubunda Helal Gıda Sertifikalarını edindi. Dünya’da çığ gibi büyüyerek dev bir ekonomi halini alan helal sektörü, ülkemizdeki gelişimini de hızla sürdürüyor. Helal olduğu kadar sağlıklı ürünlerin tüketilmesi noktasında bilinç oluşturulması amacıyla projelendirilen Helal ve Sağlıklı Ürünler Fuarı’nda bu işin öncülerinden biri olarak yerini alan Sunar, ürünlerini tanıttı.

OKU ➤  Müşterisi En Mutlu Meyve Suyu Markası Bir Kez Daha Pınar Seçildi

Çeşitli ülkelerden ve sektörlerden 200’e yakın markanın katıldığı, 30’u aşkın ülkeden perakendeci, distribütör ve hizmet sektörünün satın almacılarının ziyaret ettiği fuarda Helal sertifikalı Sunar ürünlerini büyük ilgi gördü.

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir