Türkiye’nin hızla büyüyen firmalarından Şölen, dünya pazarında 2011 senesinde 59. sıradayken 2012 verileri ile 46. sıraya yükseldi.
Şölen, 2011 yılında 59. sırada olduğu dünyanın önde gelen çikolata ve şekerleme yayını Candy Industry’nin ‘Küresel Top 100’ listesinde en fazla büyüyen şirketlerden biri olarak bu yıl 46. sıraya yükseldi. Listede üst sıralara yükselmenin kendilerini çok gururlandırdığını belirten Şölen CEO’su Elif Çoban, “Yoğun ve titiz çalışmalarımızın sonucunu bu şekilde almak bizi çok mutlu ediyor. Gerek yurtiçi gerekse yurt dışında elde ettiğimiz başarıların önümüzdeki yıllarda bizi daha da ileriye taşımasını hedefliyoruz” dedi.
Yenilikçi ürünleriyle çikolata, çikolatalı ürünler ve şekerleme sektörünün önde gelen firmalarından olan Şölen, adını dünya liginde de üst sıralara taşıyor. Candy Industry’nin tüm dünyadaki çikolata ve şekerleme sektöründeki firmaları ciroları, üretim tesisleri ve çalışan sayısıyla değerlendirdiği ‘Küresel Top 100’ listesinde yer alan Şölen, 2011 senesinde 59. sıradayken 2012 verileri ile 46. sıraya yükseldi.
2010 yılında çikolata ve şekerleme sektöründe dünyanın en prestijli 100 şirketi arasına giren Şölen, geçen 2 yıl içerisinde hedeflerini büyüterek sıralamada ilk 50 firma arasına girmeyi başardı.
“YENİ PAZARLARA YATIRIM YAPMA FIRSATI BULDUK”
Dünya pazarlarında yürüttükleri yoğun ve titiz çalışmaların ödülünü bu şekilde aldıkları için çok mutlu olduklarını belirten Şölen CEO’su Elif Çoban, Şölen’in bir Türk markası olarak tüm dünyada adını duyurmasından büyük gurur duyduklarını söyledi. Çoban, “Turquality Programı’nın bize kattıklarını bu sıralamada net bir şekilde görüyoruz. Bu programların mevcut pazarlardaki büyümemize büyük etkisi oldu. Yeni pazarlara da yatırım yapma fırsatı bulduk. Marka bilinirliğimiz her geçen gün artıyor. Yurtiçi ve yurtdışında yürüttüğümüz nitelikli pazarlama ve satış faaliyetlerinin önümüzdeki yıllarda bizi daha da ileriye taşımasını hedefliyoruz” dedi.