Ana Sayfa » Haber Turu » Hellmann’s lezzet ailesi, hardal ve barbekü sos ile büyüdü

Hellmann’s lezzet ailesi, hardal ve barbekü sos ile büyüdü


Ev dışı gıda sektörünün lider şirketi Unilever Food Solutions, ‘Dünyanın 1 numaralı mayonezi ve lezzet ailesi’ ile premium soslar kategorisindeki iddiasını sürdürüyor.

Türk tüketicisini 2012 yılında dünyanın 1 numaralı mayonezi Hellmann’s ile buluşturan Unilever Food Solutions, şimdi de lezzet tutkunlarının beğenisine Hellmann’s Hardal ve Hellmann’s Barbekü sosu sunuyor.

Hellmann’s lezzet ailesi, yenilenen ketçap ve paket dizaynları ile birlikte hardal ve barbekü sosun eklenmesiyle premium sos portföyünü genişleterek, pazardaki konumunu güçlendiriyor.

Unilever Food Solutions’ın hardal uzmanlığı ile hazırlanan Hellmann’s Hardal ve zengin isli tadı, özel reçetesi ile Hellmann’s Barbekü Sos burger, sandviç, ızgara ve daha birçok lezzete eşlik ediyor.

İlk olarak 1912 yılında New York’taki bir şarküteride satılmaya başlanan ve bugün ‘Dünyanın 1 numaralı mayonezi’ unvanına sahip Hellmann’s, lezzetini 100 yılı aşkın süredir sos deneyiminden ve kaliteye olan özeninden alıyor. 75’ten fazla ülkede tüketicilerine premium mayonez lezzetini sunan Hellmann’s, Türkiye’de birçok markanın rekabet ettiği yaklaşık 98 milyon Euro büyüklüğündeki pazarda kalitesi ve uzmanlığıyla fark oluşturuyor.

Türkiye’de Knorr, Lipton, Carte d’Or, Calve, Hellmann’s, Rama, Sana ve Becel’i bünyesinde bulunduran Unilever Food Solutions’a ait ürünler, her iki işletmeden biri tarafından tercih ediliyor. Sunduğu profesyonel malzemelerle yoğun rekabet ortamında müşterilerini ve onların misafirlerini anlayarak, ev dışı gıda sektörünün referans merkezi konumunda olan Unilever Food Solutions, ‘her gün ilham kaynağınız’ sloganıyla mutfak ve beslenme konularında iş ortaklarına ilham kaynağı olmaya devam ediyor.

OKU ➤  Datça Usulü Çağlalı Cacık

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir