Ana Sayfa » Haber Turu » Burger Festivalinde yaklaşık 10 bin burger yendi

Burger Festivalinde yaklaşık 10 bin burger yendi

Burger Festivalinde yaklaşık 10 bin burger yendi
Puan ver

burger-festivali

Burger Festivalinde yaklaşık 10 bin burger yendi. ‘Dünyanın 1 numaralı mayonezi’ unvanına sahip Hellmann’s, Türkiye’nin ilk Burger Festivali’ni, Karaköy’ün gözde ‘burger’ mekanlarında düzenledi. Festival mekanları Bej, Bosnjak, Burger Lab, Colonie, Heisenberg, Gakkı, Gran, Muhit, Odun, Ops, Ragione, Tükkan ve Wom, burger hafta sonunda çekim merkezi oldu.

Yeme-içme ve eğlence tutkunlarının yepyeni Festivalinde, mekanlar müşteri sayılarını 2’ye katlarken, Burger Festivali’nde yaklaşık 10 bin burger yendi. Mekanlar burger satışlarını ise 8 kata kadar çıkardı.

Hellmann’s BurgerFest’in ardından burger severlerin tercihleri ortaya çıktı

 Burger Festivalinin ilk yılında 20-35 yaş grubu etkinliğe yoğun ilgi gösterdi. Karaköy’e gelen burger severlerin %85’i bu yaş grubundaydı.

“En çok hangi burgeri seversiniz” sorusuna, katılımcıların %60’ı dana burger cevabını verdi. Üç günlük Burger Festivali süresince de en çok dana burger yendi. Dana burgeri, % 10 ile tavuk ve vejeteryan burger izledi. Burger severler spesiyal ve ortaya karışık lezzetlere de karşı koyamadı.

Burgeri burger yapan en önemli unsur olarak burgerde kullanılan et öne çıktı. Festivaldeki  ‘burger duvarı’na görüşlerine yazan katılımcıların %45’i et seçimini burgeri burger yapan en önemli etken olarak belirtti. Burger yanında patates olması da burger severlerin tercihi. Burger data duvarına görüşlerini yazanların %12’si burger yanında patates yerim diyor.burger-festivali1

Burger severler en çok ketçap ve mayonez tüketti

Hellmann’s BurgerFest, burger tutkunlarına yüzlerce farklı çeşit burgeri birbirinden özel soslarla deneyimleme imkanı da sundu. Burger ile birlikte sos olarak en çok ketçap tercih edildi. Festival süresince ketçap, mayonez, barbekü sos, hardal ve acı sos olarak toplamda 600 kg sos tüketildi.

 Ekim ayının en iştah açıcı etkinliğinde burger ve eğlenceye doyduk

OKU ➤  Marka festival olma yolunda ‘Adana’

 Hellmann’s BurgerFest, ‘Happy Burger Hour’ aktiviteleri ve sürpriz hediyelerle renklendi. Burger hafta sonunda mekanlarda keyifli sürprizler yapılırken, festival ziyaretçileri üç gün boyunca doya doya burger yedi. Festival’in ikinci gününde cansız mankenlerin burger servisi yoğun ilgi gördü.burger-festivali2

 Unilever Food Solutions her zaman şeflerin yanında…

 Türkiye’de Knorr, Lipton, Carte d’Or, Calve, Hellmann’s, Rama, Sana ve Becel’i bünyesinde bulunduran Unilever Food Solutions’a ait ürünler, her iki işletmeden biri tarafından tercih ediliyor. Sunduğu profesyonel malzemelerle yoğun rekabet ortamında müşterilerini ve onların misafirlerini anlayarak, ev dışı gıda sektörünün referans merkezi konumunda olan Unilever Food Solutions, ‘her gün ilham kaynağınız’ sloganıyla mutfak ve beslenme konularında iş ortaklarına ilham kaynağı olmaya devam ediyor.

Tavsiye

Marka festival olma yolunda ‘Adana’

Marka festival olma yolunda ‘Adana’

Marka festival olma yolunda ‘Adana’Puan ver Marka festival olma yolunda ‘Adana’ 2 yıl önceye kadar …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir