Akyürek Pazarlama, kendi oluşturduğu ilk markasıyla kahve pazarına giriş yaptı. Cafe Breno isimli yeni ürünün ülke çapındaki dağıtımı hızla tamamlanıyor. Akyürek’in 2015 yılı hedefi, Cafe Breno ile kategorinin en önemli iki oyuncusundan biri olmak.
Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, “Satış ve dağıtım alanındaki 50 yıllık tecrübemize güvenerek kendi markamızla kahve pazarına giriş yaptık. Yaklaşık 1 milyar TL’yi bulan Türkiye kahve pazarında, ürünümüzün tadıyla ve doğal kokusuyla fark oluşturacağı, pazarın güçlü oyuncularından biri olacağı konusunda iddialıyız. 2015’te ihracat hariç 60 milyon TL ciro hedefliyor, ihracat ile birlikte bu rakamın çok daha yüksek olacağını öngörüyoruz. Yıl sonuna kadar Türkiye’ye 250 milyon fincan kahve içirmeyi planlıyoruz.” dedi.
Pazarda iki global oyuncu olduğunun altını çizen Özden, “Aynı arenada rekabet edebilecek kaliteli bir ürünle piyasaya giriyoruz. Formül için 1000’in üzerinde deneme yaptık. Cafe Breno’da kaliteli ve pahalı bir tür olan Arabica türü kahve çekirdekleri kullanıyoruz. Yumuşak içimi elde etmek için üretiminde kesinlikle şeker kullanmıyoruz. Yumuşaklığı sadece kaliteli kahve çekirdekleriyle sağlıyoruz. 80 bin noktaya hizmet veren pazarlama ve satış ağımızın avantajını da kullanarak; tüketiciye en iyi şekilde ulaşabileceğimiz tüm noktalara dağıtımlarımızı hızla tamamlıyoruz. Bu hafta itibariyle gerek yazılı gerek görsel gerekse sosyal medya kanalları aracılığıyla tüketicilerimiz ile tanışmaya başlayacağız” şeklinde konuştu.
Cafe Breno, kokusunu ve tazeliğini korumak üzere özel olarak tasarlanan çift aroma kilitli kavanozlarında, kahve severlere alışılmışın dışında yeni bir tat sunuyor. Gold ve klasik türleri bulunan marka, farklı ambalaj alternatiflerine ve bir arada karışım seçeneğine sahip.