Muratbey, 2014 yılında da yatırımlarına hızla devam edecek. Geçen yıl başlattığı 20 milyon TL’lik kapasite artırımı yatırımını bu yıl tamamlayacak olan Muratbey, inovatif ürünler üreterek ürün yelpazesini de çeşitlendirecek. 250 olan ürün çeşidini 300’e çıkarma hedefinde olan Muratbey, dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Peynirde inovatif ürünleriyle dikkat çeken Muratbey, 2014 yılında da yatırımlarına hız kesmeden devam edecek. 2013 yılını yüzde 35 büyüme ile kapatan sektörünün yenilikçi markası Muratbey, bu yıl Uşak’ta bulunan tesislerinin kapasitesini artırarak, 250 olan ürün çeşidini 300’e çıkarma hedefinde. Muratbey Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, inovatif ürünleri otomasyon sistemi içinde üretmek, ambalajlama sistemlerinde iyileştirmeler yapmak, verimliliği ve kapasite artışını sağlamak amacıyla geçen yıl başlattıkları yatırımlarını bu yıl tamamlayacaklarını kaydetti. Toplamda 20 milyon TL civarında bir yatırım yapacaklarını dile getiren Erol, yatırım bittiğinde 25 bin metrekare civarında bir kapalı alana sahip olacaklarını vurguladı. Tesisin günlük süt işleme kapasitesini 700 ton olarak ifade eden Necmi Erol, modernizasyon teknolojileriile ilgili yatırımlarının devam edeceğini kaydetti. Ürün çeşidini 300’e çıkaracak Ürün yelpazelerini genişletmeyi planladıklarını dile getiren Necmi Erol, 250 olan ürün çeşitlerini 2014 yılında 300’e çıkarmayı planladıklarını açıkladı. Geçen yıl piyasaya sundukları inovatif ürünlerle ciddi başarılar elde ettiklerine işaret eden Necmi Erol, “Başta Türkiye’de ve dünyada bir ilk olan Burgu peyniri olmak üzere ürünlerimizin gördüğü ilgi bizi yeni yatırımlar konusunda motive etti. Burgu ve Sürmeli peynir hatlarımıza yenilerini ekleyerek kapasite artırımı yatırımını gerçekleştiriyoruz” dedi. 15 bin satış noktasında bulunuyor Peyniri günün her saatinde yenilebilen, sağlıklı, alternatif atıştırmalık olarak konumlandırma çalışmalarına devam edeceklerini söyleyen Erol, yenilikçi bir anlayış benimseyen şirketlerinin AR-GE yatırımlarına bu yıl da devam edeceğini vurguladı. Erol, “Ürün standardını, çeşitliliğini ve marka bilinirliliğini artırmaya yönelik çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Kişi başına peynir tüketimini artıracak yönde, peyniri daha sevimli hale getirecek inovatif ürünler yapıyoruz, yapmaya da devam edeceğiz” diye konuştu. Türk insanı için daima doğal, katkısız ve sağlıklı peynir üretmeyi sürdüreceklerin iifade eden Necmi Erol, farklı tatta peynir çeşitlerini ulusal ve yerel zincirler ile yurdun dört bir köşesine ulaştırdıklarını belirtti. Erol,ürünlerinin İstanbul, Ankara, Antalya, İzmir, Bursa bölge müdürlükleri ve distribütörlükleri aracılığıyla Türkiye çapında yaklaşık 15 bin satış noktasında bulunduğunu sözlerine ekledi. Dünya markası olma yolunda ilerliyor Yurtiçinde olduğu kadar yurtdışında da ürünleri beğenilerek tüketilen Muratbey, dünya pazarlarında da gücünü artırıyor. Muratbey
Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, Japonya, ABD, S.Arabistan, BAE, Irak, Bahreyn, Kuveyt, Katar, KKTC,Mısır, Türkmenistan, Azerbaycan ve Ürdün’ün de aralarında olduğu yaklaşık 15 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini kaydetti. 2013 yılında ihracatta yüzde 20 büyüdüklerini dile getiren Erol, aynı büyüme oranını bu yıl da yakalamayı planladıklarını söyledi. Erol, “Turquality programının adayları arasında da yer alıyoruz. Turquality ile Muratbey’inyurtdışı markalaşma yatırımları hız kazanacak. Turquality’nin desteğiyle de dünya markası olma yolunda daha güçlü adımlarla ilerleyeceğiz” diye konuştu. Heryeni ürün kategorisiyle birlikte tesislerine yeni hatlar açarak yatırım yaptıklarını söyleyen Necmi Erol, “İnovatif ürünlerle pazarı büyütmek, yeni kullanım alanları oluşturmak ve dış pazarlardaki faaliyetlerimizi artırmak hedeflerimiz arasında” dedi.