İstanbul Lisesi, 23. Kültür Etkinliklerine destek veren Muratbey, inovatif ürünleriyle damaklarda unutulmayacak lezzetler bırakırken, sosyal medya üzerinden düzenlediği yarışma ile de birbirinden değerli hediyeleri kazanma fırsatı sundu.
Sektörünün yenilikçi markası Muratbey Gıda, İstanbul Lisesi 23. Kültür Etkinlikleri Haftası’na destek verdi.
Akademik başarının yanı sıra kendilerini kültürel olarak da geliştirmenin önemi ile 23 yıldır her yıl bir haftayı kültürel etkinliklere ayıran İstanbul Liseli gençler, bu yıl da İstanbul’un tüm büyüsünü canlılığını okullarına taşırken, Muratbey’in inovatif ürünleriyle lezzetli ve keyif dolu dakikalar yaşadılar.
Muratbey’in Burgu, Sürmeli ve Naturena peynir çeşitlerini tadan ve çok beğenen gençler, ayrıca Muratbey’in inovatif ürünü Burgu’nun reklam filminde geçen, dillere pelesenk olan “Möö deme bana” repliğinden yapılan fotoblok ile de fotoğraf çekerek eğlenceli vakitler geçirdiler. Öte yandan Muratbey’in sosyal medya üzerinden düzenlediği yarışmaya da katılan gençler, birbirinden değerli hediyeler kazandılar.