Pınar, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde meyve suyu kategorisinde üç yıl üst üste birincilik ödülünü kazanarak, sürdürülebilir başarı ödülüne layık görüldü.
Türkiye’nin lider ve öncü gıda markası Pınar, meyve suyu kategorisinde müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçildi. Pınar, KalDer tarafından 9 yıldır düzenlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde meyve suyunda en yüksek puanı alarak, 2013 yılının sektör birincisi oldu. Pınar, üç yıl üst üste birinci olarak sürdürülebilir başarı ödülünü almaya da hak kazandı.
Müşteri beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer, müşteri memnuniyeti, müşteri şikayetleri ve müşteri bağlılığı kriterlerinde değerlendirmeyi kapsayan endeksin sonuçlarından duydukları memnuniyeti dile getiren Pınar Pazarlama Koordinatörü Cüneyt Şahin: “Pınar Meyve Suyu olarak üç yıl üst üste bizi bu ödüle layık gören tüketicilerimize teşekkür ederiz. Tüketicilerimizin istekleri ve ihtiyaçları doğrultusunda hareket eden bir marka olarak müşterilerimizin memnuniyeti bizim için en büyük ödül” dedi.
2005 yılından beri KalDer tarafından düzenlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde 25’i aşkın sektörden yaklaşık 40.000 kişi ile görüşüldü. Yapılan ölçümlemelere göre bu yıl farklı sektörlerden 27 kuruluş ödül almaya hak kazandı.