Yemek Zevki
droetker
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye
No Result
View All Result
Yemek Zevki
No Result
View All Result
CaliforniaWalnut CaliforniaWalnut CaliforniaWalnut
Home Haber Turu

MÜMSAD ve Büyük Çay Markalarından Ortak Kampanya: “GÜVENLİ ÇÜNKÜ POŞETLİ”

by Yemek Zevki Editör
04 Şubat 2016
in Haber Turu
488 5
0
MÜMSAD ve Büyük Çay Markalarından Ortak Kampanya: “GÜVENLİ ÇÜNKÜ POŞETLİ”
739
SHARES
3.5k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

1454530802_Guvenli_Cunku_Posetli_MUMSADSoğuk kış günlerinde tüketicilerin bitki ve meyve çaylarına olan ilgisi artarken, Mutfak Ürünleri ve Margarin Sanayicileri Derneği (MÜMSAD) çatısı altında bir araya gelen Doğadan, Lipton ve Martin Bauer Group ortak bir kampanyaya imza attı. “Güvenli Çünkü Poşetli” sloganıyla hayata geçirilen kampanya ile tüketicilere doğal ve güvenilir bitki ve meyve çayları için poşetli ürünleri tercih etmeleri öneriliyor. Kampanya hakkında konuşan MÜMSAD Başkanı Metin Yurdagül, “MÜMSAD olarak açıkta satılan ve sağlığımız için risk oluşturma ihtimali olan ürünler hakkında tüketicileri bilinçlendirmek istedik. Bu nedenle tüketicilere bitki ve meyve çaylarını poşetli almalarını, sağlıklı koşullarda üretilen güvenilir markaları tercih etmelerini tavsiye ediyoruz” dedi.

Bitki ve meyve çaylarını daha fazla tüketiciye ulaştırmak ve tüketicileri bilgilendirmek için çalışmalar yapan Mutfak Ürünleri ve Margarin Sanayicileri Derneği’nin (MÜMSAD) öncülüğünde yeni bir kampanya başlatıldı. Kış aylarında bitki ve meyve çaylarına olan ilgi artarken, MÜMSAD çatısı altında bir araya gelen Doğadan, Lipton ve Martin Bauer Group, tüketici sağlığını yakından ilgilendiren ortak bir kampanyaya imza attı. “Güvenli Çünkü Poşetli” sloganıyla başlatılan kampanyada tüketicilere doğal ve kaliteli bitki ve meyve çayları için poşetli, güvenilir markaların ürünleri tavsiye ediliyor.

Kampanya hakkında konuşan MÜMSAD Başkanı Metin Yurdagül, şunları söyledi: “Kampanyada poşetli bitki ve meyve çaylarının güvenilir ve lezzetli ürünler olduğuna vurgu yapıyoruz. Çünkü poşetli bitki ve meyve çayları, el değmeden hijyenik koşullarda paketleniyor. Bu ürünler, gıda kalite güvence sistemlerine uygun olarak hazırlanırken, üretimin her aşamasında analiz ediliyor. Her poşette aynı standardı sunan poşetli bitki ve meyve çayları, kolay ve pratik bir şekilde hazırlanıyor. Bu önemli nedenlerden dolayı tüketicilere, ‘Bitki ve meyve çayınızı poşete alın. Sağlıklı koşullarda üretilen güvenilir lezzetlerin tadına varın’ diyoruz.”

En temel problem açıkta satılan ürünler

MÜMSAD olarak tüketicileri bilinçlendirmek istediklerini belirten Yurdagül, kontrolsüz ve herhangi bir denetimden geçmeyen, açıkta satılan ürünlerin sektördeki en temel problem olduğunu ifade etti. Metin Yurdagül, “Yeni kampanyamızda ‘Güvenli Çünkü Poşetli’ derken, halkımızı açıkta satılan bitki ve meyve çaylarının sağlık açısından tehlike oluşturabileceği konusunda uyarmayı amaçlıyoruz. Çünkü bu ürünler, herhangi bir denetim ve bilimsel analizden geçirilmiyor. Kaç yıllık oldukları, ne kadar zamandır açıkta kaldıkları bilinmiyor. Güvenilir firmaların poşetli ürünleri ise üretimin her aşamasında analiz edilerek hijyeni ve doğallığı bir arada sunmaktadır” dedi.

Hedef 930 milyon poşet

Poşetli bitki ve meyve çayı pazarı hakkında da bilgiler veren Metin Yurdagül, pazarın son 5 yılda diğer çay kategorileri ile kıyaslandığında hızlı bir şekilde büyüdüğünü belirtti. 2010 yılında 560 milyon poşetlik bir büyüklüğe sahip olan pazarın, geçen dönemde istikrarlı bir şekilde büyüyerek 2015 yılında 900 milyon poşet büyüklüğüne geldiğini ifade eden Yurdagül, şirketlerin 2016 yılı sonunda pazarın poşet bazında 930 milyon seviyesine gelmesini beklediğini sözlerine ekledi.

Tags: çayMargarin Sanayicileri DerneğiMÜMSAD
Previous Post

Peynirinizi nasıl saklayacağınızı biliyor musunuz?

Next Post

Kırmızı Biberli Bulgur Pilavı Video

Yemek Zevki Editör

Next Post
Kırmızı Biberli Bulgur Pilavı  Video

Kırmızı Biberli Bulgur Pilavı Video

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Künye
  • Hakkımızda
  • Dergimize Abone Olun
Bize Ulaşın: +90 212 454 22 22

© 2025 IMG - Yemek Zevki

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye

© 2025 IMG - Yemek Zevki