Yemek Zevki
Kurukahveci Mehmet Efendi
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye
No Result
View All Result
Yemek Zevki
No Result
View All Result
Bambum Bambum Bambum
Home Haber Turu

Helix Cheese Markası Çin’de Tescillendi

by Yemek Zevki Editör
13 Kasım 2015
in Haber Turu
463 30
0
739
SHARES
3.5k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter


Muratbey, Dünya’da ve Türkiye’de hem lezzeti hem şekliyle bir ilk olan Burgu Peyniri Helix Cheese markasıyla peynir ülkesi Fransa’dan sonra Çin’de de tescilledi.

Muratbey’in Helix Cheese markası Çin’de Devlet Fikri Mülkiyet Ofisi tarafından 7 Haziran 2013 tarihinden itibaren tescillenerek, marka koruma altına alındı.

İnovatif ürünler geliştiren sektörünün iddialı firması Muratbey, Dünya’da ve Türkiye’de hem lezzetiyle hem şekliyle bir ilk olan Burgu Peynirini Helix Cheese markasıyla peynir ülkesi olan Fransa’dan sonra Çin’de de tescilledi. Sektörde yarım yüzyılı aşan geçmişe sahip olan Muratbey Gıda’nın Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, AR-GE çalışmalarına önem verdiklerini ve yeni ürünler geliştirdiklerini belirterek, en son pazara Burgu ve Sürmeli ürünlerini sunduklarını kaydetti. Burgu’nun Dünya’da ve Türkiye’de bir ilk olduğunu bildiren Erol, Burgu’nun sadece yurtiçi değil yurtdışı pazarlarda da çok beğenildiğini söyledi. Çin’de Helix Cheese markasıyla üretim yapmaya başlayan Burgu’nun sevilerek tüketildiğini dile getiren Erol, Helix Cheese markasını Fransa’dan sonra Çin’de de tescillediklerini kaydetti.

Günün Her Saati Tüketiliyor

Burgu peynirinin kahvaltının yanı sıra atıştırmalık olarak günün her saatinde tüketilebilen bir ürün olduğunu vurgulayan Necmi Erol, Burgu’yu esnek ve elastiki yapısı ile yerken keyif veren, atıştırma ihtiyacını karşılayan, az tuzlu, hafif yapısıyla yedikçe yenmek isteyen bir ürün olarak tanımladı. Burgu’nun, global trendlerden hem atıştırmalık hem de sağlıklı yaşam trendinin beklentilerine cevap veren bir ürün olduğunu kaydeden Necmi Erol, “Form olarak çocukların da ilgisini çeken Burgu peynirimiz, peynir yemeği sevmeyen çocuklarına peynir yedirmeye çalışan anneler için de bir çıkış ürünüdür. Çocuklar Burgu Peynirini severek yerken aynı zamanda kalsiyum ihtiyaçlarını da karşılarlar” dedi.

Sofraları Sanat Eserine Dönüştürüyor

Türkiye’de ve Dünyada bir ilk olan Burgu Peyniri ile sofraların farklı sunumlar ile görsel bir şölene dönüştürülebileceğini dile getiren Necmi Erol, “Mutfağı bir sanat olarak gören ve ilgi duyanlar için etkileyici sunumlar, farklı ikramlıklar, değişik menüler hazırlamaya imkan ve ilham verir. Kısaca sofraları sanat eserlerine dönüştürür” dedi.

İhracat çalışmaları hakkında da bilgi veren Necmi Erol, yurtdışında gücünü giderek arttıran Muratbey’in yaklaşık 15 ülkeye ihracat gerçekleştirdiğini bildirdi. Ürünlerini gönderdikleri ülkelerden bazılarını Japonya, ABD, S.Arabistan, BAE, Irak, Bahreyn, Kuveyt, Katar, KKTC, Mısır, Türkmenistan, Azerbaycan ve Ürdün olarak sıralayan Erol, ihracatın cirolarının yüzde 11’ini oluşturduğunu belirterek, bu yıl ihracatta yüzde 20 büyüyeceklerini öngördü.

Dünya Markası Olma Yolunda Hızla İlerliyor

Pek çok ürün çeşitleriyle dünya sofralarında kendi markalarıyla yer aldıklarını bildiren Necmi Erol, inovatif ürünleri ile dünyada yeni pazarlara açılmayı planladıklarını kaydetti. Erol, “Yatırımlarımıza, çalışmalarımıza hızla devam edeceğiz” dedi.

Büyüme ve global marka olma hedefleri doğrultusunda Türkiye’nin ihracatını artırmayı planlayan Turquality programının adayları arasında da yer aldıklarını hatırlatan Necmi Erol, Turquality ile Muratbey’in yurtdışı markalaşma yatırımlarının da hız kazanacağını kaydetti. Erol, Turquality’nin desteğiyle dünya markası olma yolunda daha güçlü adımlarla ilerleyeceklerini sözlerine ekledi.

Tags: haber
Previous Post

Nestlé’den en yeni çikolata klasiği: 1927 Özel Serisi

Next Post

Çiçek Özlerinden Gelen Lezzet

Yemek Zevki Editör

Next Post

Çiçek Özlerinden Gelen Lezzet

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Künye
  • Hakkımızda
  • Dergimize Abone Olun
Bize Ulaşın: +90 212 454 22 22

© 2025 IMG - Yemek Zevki

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye

© 2025 IMG - Yemek Zevki