Coffee Corner, konsepti ve ürünleri ile franchising sistemiyle tüm Türkiye’de şubeler açmayı hedefliyor.
İtalyan tarzı pizza ve geniş İtalyan mutfağıyla Türkiye genelinde 17 ildeki 30 adet restoranlarıyla 16 yıllık tecrübesi bulunan Pizza House, 2006 yılında müşterilerine farklı lezzetler sunmaya karar vererek Coffee Corner markasını oluşturmuştur. Coffee Corner, Orta Amerika’nın muhteşem lezzetlerdeki farklı kahvelerini misafirlerine sunmaktadır. Bunun yanısıra misafirler, geleneksel Amerikan kahve çeşitleriyle birlikte farklı aromalı kahveler, Türk kahvesi çeşitleri, soğuk kahveler, frappeler, frozenler ve milk shake çeşitleri gibi çok geniş içecek grubunu tatma şansına sahip oluyorlar. Coffee Corner’larda geniş yiyecek (başlangıçlar-salatalar-sandviçler-makarnalar-wrapler-burgerler-ana yemekler vb) ve içecek grubunun yanında çok farklı kek, pasta, dondurma ürünleri vb çeşitleri de sunulmaktadır. Konsepti ve ürünleriyle misafirlerinin beğenisini kazanan Coffee Corner şimdide franchising sistemi ile tüm Türkiye’de şubeler açmayı hedefliyor.
Şu an da tüm Pizza House şubelerinde bulunan marka, ayrıca İstanbul Marmara Forum, Aqua Florya, Uşak ve Karabük’te Coffee Corner olarak hizmet vermektedir. Temmuz sonu itibariyle Orhangazi, Adapazarı ve Kıbrıs Coffee Corner Bistro restoranları açılacaktır.
Tek Başına Coffee Corner açmak mümkün
Coffee Corner tüm Pizza House şubelerinde hizmet vermekte olup, eğer girişimci yalnız Coffee Corner açmak isterse de bu mümkün olacak.
Coffee Corner Bayilik paketinden bahseden Pizza House/Coffee Corner kurucusu ve franchise derneği yönetim kurulu üyesi olan Cem Koşmaz yaptığı açıklamada, Lokasyon seçimi, mimari projelendirme, mimari uygulama projesi, ekipman temini, personel seçimi, personel eğitimleri, stok ve satış programı temini konusunda girişimcilere desteklerimiz mevcut. Girişimci, franchise almaya karar verdiği andan son aşamaya kadar kendisinin yanında oluyoruz.
Türkiye’deki franchise sistemini de değerlendiren Cem Koşmaz, “Sistem çok hızlı gelişiyor, hedefimiz kısa sure içerisinde Avrupa ve ABD ülkelerinin geldiği seviyelere ulaştırmak. Artık tüketiciler ciddi kalite arayışında olduğu için bu kaliteyi tutturamayan mekanları tercih etmemekteler. Bunun bilincinde olarak çok çalışıyoruz” dedi.