Amerika’nın ve Avrupa’nın sağlıklı su şişesi Bobble, 2012 yılında tüm dünyada gerçekleştirdiği büyük satış rakamlarının ardından, Türkiye’de 5000’in üzerinde satış noktasında tüketicilerin beğenisine sunuluyor. Bobble’ın sağlık ürünü olan ve dünyada 51 milyonluk satış gerçekleştirilen filtreli su şişesi, Türkiye’nin ilaç sektörünün deneyimli firması DG Farma İlaç Sanayi tarafından Türkiye ve Ortadoğu pazarına sunulacak.
Dünyada 51 milyon adetlik satış rakamlarına ulaşan ve yaklaşık 40 ülkede satışta olan Amerika ve Avrupa’nın sağlıklı su tüketimini mümkün kılan filtreli su şişesi Bobble, ilaç sektöründe 2004 yılından bu yana faaliyet gösteren DG Farma İlaç Sanayi’nin 5 milyon dolarlık pazarlama, reklam ve istihdam yatırımıyla şimdi de Türkiye’ye geliyor.
Türkiye’de 5000’in üzerinde satış noktasında tüketicilerle buluşacak olan sağlıklı su şişesi Bobble, Mart ayında Intersport mağazalarının yanı sıra, eczanelerde ve perakende zincirlerinde satışa sunuluyor.
Bobble’ın, diğer su şişelerinden farklı olarak, içinde sağlıklı su tüketimine olanak sağlayan karbon filtresi bulunuyor. Bu filtre sayesinde sudaki klor, koku ve organik kirleticiler arındırılıyor. Bu şekilde sudaki kirlilik giderilerek tamamen etkili ve güvenilir bir çözüm sunuyor.
HEDEF 1 MİLYON KİŞİ
DG Farma CEO’su İlker Torlak yaşamın doğal kaynaklarından biri olan suyu güvenle tüketmek isteyen herkesi Bobble ile tanıştırmaktan mutluluk duyduklarını söyledi. İlaç sektöründe 2004 yılından bu yana hizmet verdiklerini hatırlatan Torlak, “Sağlık bizim için çok önemlidir. Hayatın kaynağı suyun da sağlıklı yaşamda büyük önemi var. Her gün tükettiğimiz suyun temiz ve güvenilir olması gerekir. Suyu içerken filtreleyen Bobble bu güveni bize sağlıyor. Bobble ile belediyelerin ‘mikropsuz su’ olarak tanımladığı musluk sularını da en kaliteli hale getiriyor” dedi.
İlker Torlak yeni ürün Bobble ilgili şöyle konuştu: “Türkiye gibi su tüketimi yüksek seviyede olan ve nüfus açısından büyük potansiyel barındıran bir ülkede Bobble’ın yer almaması düşünülemezdi. 2013 yılında ülkemizde 1 milyon kişiyi Bobble ile buluşturmayı hedefliyoruz. Komşu ülkelerden gelen talepler doğrultusunda da Türkiye’nin, Bobble’ın Ortadoğu merkezi olacağına inanıyoruz. Bir sağlık ürünü olan Bobble’ın satışı seçkin mağazalar dışında eczanelerde de gerçekleşecek.”
Bobble’ın son günlerde önemli tartışmalara neden olan BISPHENOL A (BPA) içermediğini de dikkat çeken İlker Torlak, “ DG Farma ruhsatlı ilaç üretimi yapan bir şirkettir. Dolayısıyla sağlık bizim için çok önceliklidir. ABD ve Avrupa’da sağlıklı su tüketmek isteyen 51 milyon insanın tercih ettiği Bobble sağlığı tehdit eden BİSFENOL A (BPA) içermiyor. Bu bile tercih nedeni olabilir” diye konuştu.
Bobble’ın Amerika ve Avrupa başta olmak üzere Japonya, Filipinler, Kanada, Güney Afrika gibi 40 ülkede satışı gerçekleşiyor. Farklı renk seçenekleri bulunan Bobble, değiştirilebilir filtreleri ile uzun ömürlü kullanım sağlarken, karbon filtreler ortalama 150 litre (300 dolum) suyu içerken filtreleyebiliyor. Bobble, 300 plastik şişeye eşdeğer suyu çok daha ekonomik bir yolla filtre ederken geri dönüşümlü malzemeden yapılmış şişesiyle çevre duyarlılığına da destek veriyor. Farklı kullanım seçenekleri sunan Bobble’ın ev tipi kullanımı için 2 lt hacminde sürahileri ve ayrıca çocuklar için rengârenk ürünleri de bulunuyor.