Altıparmak Gıda bünyesindeki bal pazarının lider markası Balparmak, UltraRPM tarafından hazırlanan yeni reklam kampanyası ile hayatta her zaman daha iyisini isteyen, mükemmeliyetçi, herkesin örnek aldığı ve “en iyisini isteyen ailelerin seçimi” olarak konumlanıyor.
Kampanyanın reklam filminin merkezinde Balparmak tüketicisi, örnek bir aile yer alıyor. “En iyisini isteyenlerin seçimi” sloganın kullanıldığı reklam filminde Balparmak’ın lider duruşuna işaret ediliyor. Filmde Türkiye’nin en değerli ballarının toplanmasından, sofralara en saf haliyle gelmesine kadarki süreçte Balparmak tarafından gösterilen titizlik ve özen vurgulanıyor.
Kampanya Künyesi
- Reklamveren: Altıparmak Gıda
- Ajans: UltraRPM
- Balparmak Ekibi: Ercan Şahin, Gömeç Şahin
- UltraRPM Ek: UltraRPM Ekip
- Yönetmen: Umur Turagay
- Yapım Şirketi: PTT Film
- Müzik: Jingle House
- Post Prodüksiyon: İmaj ve PTT Film
- BTL: İlhan Bilge, Tanıtım Grafik
- Medya Ajansı: Universal McCann
- Dijital Ajans: Voden
- Mecralar: TV, İnternet