Ana Sayfa » Haber Turu » Amerika’nın En Çok Satan Dondurma Markası Cold Stone Creamery Türkiye Pazarında Hızlı Büyüdü

Amerika’nın En Çok Satan Dondurma Markası Cold Stone Creamery Türkiye Pazarında Hızlı Büyüdü


Adını, dondurmanın -9 derece granit bir mermerde harmanlanarak tüketiciye sunulmasından alan Amerika’nın ünlü dondurma markası Cold Stone Creamery, 11’inci mağazasını da açarak hızla büyümeye devam ediyor.

Amerika’nın en hızlı büyüyen franchise grubu Kahala Brands tarafından yönetilen Cold Stone Creamery geçtiğimiz yıl Ülker Golf markasının üreticisi Natura Gıda tarafından 5 milyon dolarlık bir yatırımla Türkiye’ye getirilmişti.

Amerika’nın en fazla satan dondurma markası Cold Stone Creamery, Türkiye’de Natura Gıda ile büyümeye devam ediyor. İlk mağazasını Ortaköy’de açan Cold Stone Creamery, İstanbul’da Ortaköy, Acıbadem Akasya AVM, Yeniköy, Pendik Marina, Ülker Arena, Cevahir AVM, Kadıköy ve Viaport şubelerinden sonra Antalya, Bodrum ve Marmaris’ta açılan yeni mağazalarıyla Türkiye çapında 11 farklı noktada dondurmaseverlerle buluşuyor.

Amerika’nın en hızlı büyüyen franchise grubu Kahala Brands tarafından yönetilen Cold Stone Creamery geçtiğimiz yıl Ülker Golf markasının üreticisi Natura Gıda tarafından 5 milyon dolarlık bir yatırımla Türkiye’ye getirilmişti.

“2015’te 25 mağazaya ulaşacağız”

Kahala Grup Uluslararası Operasyonlar ve İş Geliştirme Başkan Yardımcısı Eddy Jimenez, markanın önümüzdeki dönemde Türkiye’de ki yatırımlarına devam edeceğini belirterek, “Bugün dünyada 24 ülkede 424 mağaza ile Cold Stone Creamery lezzetini dondurmaseverlere ulaştırıyoruz. Amerika’da 1000 mağaza ile en büyük dondurma şirketlerinden bir tanesiyiz. Türkiye bizim için çok önemli bir pazar, Amerika ve Avrupa ülkeleriyle karşılaştırıldığında dondurma tüketimi yılda kişi başı 4.1 litrede ve bu bize daha gidilecek çok yol olduğunu gösteriyor. Biz de yatırıma devam edeceğiz. Türkiye’de günde ortalama 300 kişinin ziyaret ettiği
mağazalarımızda en fazla Chocolate Devotion ve Founders Favorite ürünleri tercih ediliyor. Dondurmada yeni trend, Cafe Mocha, Karemelli Latte gibi kahve aromalarını dondurma ile harmanlamak var, Türkiye’ye de en kısa zamanda bu lezzetleri taşıyacağız. Hedefimizde büyüme stratejilerimizi geliştirerek 2015 yılında mağaza sayımızı 25’e çıkartmak var” dedi.

OKU ➤  Rudolph van Veen’den Türkiye’ye özel yemek şovu

Tüm üretim sürecinin Golf Dondurma Üretim Tesislerinde Coldstone Creamery’e ait patentli hammadde ve orijinal reçetelere göre üretilmiş karşımlar kullanılarak ambalajlama ve dolumu yapılan dondurma, Türkiye’de kısa süre içinde artisanal dondurma pazarının lider oyuncularından biri haline geldi.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir