Ana Sayfa » Haber Turu » Türkiye’nin Yeni Tuz Markası Efsina, Pazara İddialı Girdi

Türkiye’nin Yeni Tuz Markası Efsina, Pazara İddialı Girdi

efsinaPerakende pazarına iddialı bir giriş yapan Türkiye’nin yeni tuz markası Efsina, sofralarında doğallık isteyenlerin vazgeçilmez ürünleri arasında yer alacak. Efsina Genel Müdürü Özgür Özdemir, Efsina’yı bir yıldan uzun süren pazar araştırmaları, ürün, ambalaj ve marka geliştirme çalışmaları sonucunda piyasaya sunduklarını belirtti.   

Doğallık isteyenlerin vazgeçilmez ürünleri arasına girecek olan Türkiye’nin yeni tuzu Efsina, perakende pazarına iddialı giriyor.

“Yaşam kristalleri” olarak adlandırılan tuzu en doğal haliyle sofralara getiren Lezzet Perisi Efsina’nın tanıtımı düzenlenen bir basın toplantısıyla gerçekleştirildi. Performans Sanatçısı Ömer Faruk Elmas’ın “Tuz Sanatı” şovuyla renklenen basın toplantısında açılış konuşmasını Efsina Genel Müdürü Özgür Özdemir yaptı.

Efsina Genel Müdürü Özgür Özdemir, Efsina’yı 1 yıldan uzun süren pazar araştırmaları, ürün, ambalaj ve marka geliştirme çalışmalarından sonra ortaya çıkardıklarını kaydetti. Doğal, yani organik ürünlerin tüketiminin, son yıllarda artış gösterdiğini belirten Özdemir, Efsina’nın doğuş hikayesini; “Doğala dönüş ve sağlıklı yaşam rüzgarlarının tüm dünyada estiği günümüzde, insanlar yedikleri yiyecekleri, içerdiği besin değerine, doğallığına ve ambalajına bakarak alıyor. Sağlıklarına etkilerini düşünerek yiyorlar. Bu nedenle niş ürünlerin de pazardaki payı artıyor. Vitrinlerde geri dönüşümlü ve her kategoride hemen kullanıma hazır ambalajlı ürünler göze çarpıyor. Yeni markamızı oluştururken tüm bu eğilimlerin hepsini dikkate aldık. Dünyadaki pazar trendlerini takip ettik, müşteri eğilimlerini gözlemledik” cümleleri ile anlattı.

“İlham kaynağımız ise doğanın karşılıksız koruyucusu peri oldu” diyen Özdemir, su ile birlikte hayatın iki kaynağından biri olan ‘yaşam kristalleri’ dedikleri tuzu lezzet perisi Efsina ile sofralara getirdiklerini ifade etti.

Efsina’yı raftan alınıp sofraya konulabilecek şıklıkta tasarladıklarını ifade eden Özgür Özdemir, “Ürünlerimizi hem çevre, hem de tüketici dostu yalın ve sürdürülebilirliğe katkı veren ambalajlarla sunduk. Sofrada öğütme serisi için tasarlanmış çok uzun ömürlü, güçlü, sessiz çalışan, gıdaya daha uygun, yıpranmayan, aşınmayan, kolay öğüten, gıda içine parçası düşmeyen seramik değirmen kullandık” diye konuştu.

OKU ➤  Renkli Börek

Geçen ay market raflarında yerini alan Efsina’ya Türkiye’nin her bölgesinde yer alan ulusal zincir marketler ile yerel ve gurme marketlerden rahatlıkla ulaşılabileceğini belirten Özgür Özdemir, “Türkiye’nin en kaliteli, en saf ve doğal tuzu Efsina’yı halkımızın beğenisine sunmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir