Avrupa’nın lider IT hizmetleri şirketi Atos’un grup şirketlerinden AtosWorldline, Fransa McDonald’s restoran zincirinin yeni dijital e-ticaret stratejisine eşlik ediyor.
Mobil internetin yaygınlaşması ve cep telefonlarının akıllanmasıyla klasik alışveriş dönemi mazide kaldı. E-ticaret ve online alışveriş furyasından artık tüm sektörlerin ve ürünlerin etkilendiğini söylemek mümkün. Buna hamburger de dahil.
Bu değişimle birlikte hareket eden Avrupa’nın lider IT hizmetleri firması Atos’un ödeme sistemleri ve işlem bazlı hizmetlerde öncü markası AtosWorldline, dünyanın en ünlü fast food markalarından McDonald’s için kusursuz bir dijital çözüm geliştirdi. Atos Worldline, McDonald’s için geliştirdiği mobil ve web tabanlı uygulama ile markanın Fransa’daki tüm elektronik ticaretinin tek merkezden yönetilmesine olanak sağlayacak. Bu çözüm sayesinde Fransa’da tüm McDonald’s müşterileri, sabit ya da mobil cihazlar üzerinden online sipariş verebilecek. Amaç; restoranlar için müşteri kazanmak (“web to store”), satın alma işlemini kolaylaştırmak ve müşteri sadakatini artırmak.
Bu işbirliği sonucunda Atos tarafından geliştirilen ve yönetilen McDonalds.fr web sitesi, aynı zamanda e-ticaret platformu olarak devreye girerek, markanın fiziksel ve dijital satış kanallarının entegre yönetimini mümkün kılıyor.
Yüksek teknolojili (hi-tech) finans hizmetleri konusunda stratejik uzmanlık sunan Atos Worldline, Mc Donald’s ile gerçekleştirdiği işbirliğiyle, farklı sektörlerden dev markalara, inovatif teknolojik çözüm ve hizmetler sunabildiğini bir kez daha kanıtladı.