Carte d’Or’un, yeni Selection Mini serisinin tanıtımı kapsamında gerçekleştirdiği kampanyası sona erdi. Sosyal medya aplikasyonu ve seçili Migros noktalarında, en sevdikleri Selection Mini dondurmasını oylayan tüketiciler, hem en sevdikleri ürüne oy vererek destek oldu, hem de “Carte d’Or Selection Mini Romantik Anlar Paketi” kazanma şansı yakaladı.
Ev tipi dondurmanın yenilikçi ve öncü dondurması Carte d’Or, romantik anların vazgeçilmez lezzeti Selection Mini’nin en sevilen çeşidini bulmak için bu ürünleri tüketicilerine hem sosyal medyada hem de satış noktalarında oylattı ve bu iki platformu bir araya getirerek bir ilke imza attı.
17 Ağustos-15 Eylül tarihleri arasında, Selection Mini serisinin çeşitleri, Çikolata Karnavalı, Meyve Şöleni, Kurabiye Güzeli ve Fıstık Büyüsü’nden herhangi biri için oy kullanan her 50. kişi “Carte d’Or Selection Mini Romantik Anlar Paketi”nin sahibi oldu. Carte d’Or’un entegre iletişim stratejisiyle yürüttüğü kampanya yoğun ilgi gördü. 10.000’in üzerinde kişi sosyal medyadan, 3000’in üzerinde kişi de seçili Migros satış noktalarında yer alan özel stantlardan oylamaya katıldı. Ayrıca hem facebook hem twitter üzerinden katılımcıların aplikasyonu paylaşmasıyla 100.000’in üzerinde kişi Carte d’Or Selection Mini serisiyle tanışmış oldu. 15 Eylül’de sonlanan oylamanın galibi ise aldığı 8723 oyla Carte d’Or Selection Mini Çikolata Karnavalı oldu.