Yarım asırlık tarihi ile tüm dünyada en çok tercih edilen ilk üç pizza zincirinden biri olan Little Caesars, Türkiye’deki en büyük franchise atılımını başlatıyor.
Little Caesars, büyük atılım için alt yapı çalışmalarını tamamladı. 2013 yılsonuna kadar başta İstanbul, İzmir, Ankara ve Bursa’da olmak üzere 30 yeni şube açmayı hedefleyen marka, önümüzdeki iki yılda şube sayısını iki katına çıkaracak.
16 yıldır Çelebi Holding güvencesi ile pizza severleri kaliteli, lezzetli ve sağlıklı pizza ile buluşturan Little Caesars Türkiye, şimdi de yatırımcılara karlı yatırımın kapılarını açıyor. İlk olarak 2007 yılında sub-franchise vermeye başladıklarını anlatan Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Hüseyin Genç, “Türkiye’de faaliyetlerimizi sürdürmeye başladığımız günden bu yana istikrarlı bir büyüme politikası izleyerek ülke şartlarını ve ihtiyaçlarını analiz ettik. Bu sene ise Little Caesars Türkiye tarihindeki en büyük franchise atılımını başlatıyoruz. 2013 sonuna kadar 30 yeni şube açmayı hedefliyoruz. Başta İstanbul, İzmir, Ankara ve Bursa’da büyümeyi hedefliyoruz. Pek çok noktada gece saat 02.00’ye kadar hizmet veren bir marka olarak, AVM’lerde değil caddelerde şubeleşmeyi tercih ediyoruz” dedi.
HEDEF 150 ŞUBEYE ULAŞMAK…
Little Caesars’ın Türkiye’de şu anda 79 noktada faaliyetlerini sürdürdüğünü anlatan Genç, “Little Caesars Türkiye olarak 79 restoran ile hizmet veriyoruz. Başta İstanbul olmak üzere Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli’nde lezzet tutkunları ile buluşuyoruz. 2014 yılında ise tüm yurdumuza Little Caesars pizzalarımızı ulaştırmak arzusundayız. Hedefimiz büyük. Dünyanın tutkunu olduğu bu eşsiz lezzeti 2015 sonunda 150 noktaya ulaştıracağız” dedi.
Sektöründeki en karlı yatırımlardan biri olarak öne çıkan Little Caesars, yatırımcılardan da büyük ilgi görüyor. Markanın uluslararası konumunun ve güvenilir yapısının bu ilgide büyük önem taşıdığını anlatan Genç, “Ne mutlu ki Little Caesars’a yatırım yapan kişilerin büyük çoğunluğunu Little Caesars lezzetinin tutkunu olanlar oluşturuyor. Çelebi Holding gücü ve köklü tecrübesi de yatırımcıların bizi seçmesinde büyük rol oynuyor. Standart ve kaliteye önem veren şirketimizin tüm şubelerinin büyüklüğünü minimum 80 m2 olarak belirledik. Bu ölçünün altındaki mekânları kabul etmiyoruz. Standart bir restoranımızın anahtar teslim maliyeti ise 220 bin Dolar + KDV. Royalty payını ise yüzde 6 olarak belirledik. Hızlı ve dakik servis açısından iddiasını her fırsatta ortaya koyan bir marka olarak yatırım bedelimize altı adet servis motosikletini de dâhil ettik. Yapılan yatırımın geri dönüşü ortalama 36 ayı buluyor” dedi.
“EĞİTİM KALİTE STANDARTLARI İÇİN ŞART”
Yatırımcıları kalite standartlarının devamı için uzun bir eğitim sürecinden geçirdiklerini anlatan Genç, “Standartlarımızı ve kalitemizi devam ettirebileceğine inandığımız kişilerle çalışmayı tercih ediyoruz. Little Caesars olarak uygun gördüğümüz yatırımcıları sekiz haftalık genel bir eğitime alıyoruz. Temel eğitim programımızda yatırımcılara operasyon detayları konusunda pratik ve teorik eğitimler veriyoruz. Eğitimin tamamlanmasından sonra operasyonel ve yönetsel sorumluluk testleri yapıyoruz. Yüzde 90 başarı halinde sertifika alan kişilerle çalışmaya başlıyoruz. Her şubemizde üçü yönetici olmak üzere ortalama 12 personelimiz görev yapıyor. Little Caesars’a yatırım yapan bir kişi tüm mutfak araç gereçlerinden eğitimli personele kadar her noktada bizim tarafımızdan destekleniyor” dedi.
Türkiye’nin ilk “Nefis Kenar” pizzası, ilk kepekli pizza hamuru, “bir alana bir bedava” konsepti, kalpli pizzası, online satışı, CRM uygulamaları, Gel-Al konsepti ve gece servisi uygulaması ile sektöre yön veren Little Caesars, 20 çeşit pizza ve birbirinden lezzetli salata çeşitlerinin yanı sıra menüsünde; elma dilim patates, tavuk kanadı, nuget, çılgın ekmek, çılgın tatlı ve sufle gibi sağlıklı ve lezzetli ürünleri tüketiciler ile buluşturuyor.