Yarım asırdır türeticilerin vazgeçilmezi olan TAMEK, Superbrands Türkiye tarafından iki yılda bir belirlenen “Türkiye’nin Süper Markaları” listesinde dördüncü kez yerini aldı.
Doğal ve lezzetli ürünleriyle Türkiye’nin güvenilir markası olan Tamek, tüketicinin ilk tercihi olmaya devam ediyor. Meyve suyu, salça, bezelye, garnitür, ketçap, mayonez, reçel ve konserve üretimi başta olmak üzere yarım asırdır türeticilerin vazgeçilmezi olan TAMEK, bu yıl dördüncü kez yer aldığı ‘Türkiye’nin Süper Markaları’ arasında sağlamlaştırdığı yerini koruyor.
Dünyanın 87 ülkesinde gerçekleştirilen Superbrands araştırması, 2005 yılından itibaren Superbrands Türkiye tarafından iki yılda bir olmak üzere ülkemizdeki markaları da ölçmeye başladı. Tamek, binin üzerinde şirketin değerlendirildiği bu araştırmada ilk günden itibaren “Türkiye’nin Süper Markaları” listesindeki 159 markadan biri olarak sarsılmaz yerini koruyor.
Superbrands, markaları büyüklüğünün yanı sıra teknoloji, teknik yatırımlar, iş gücü kalitesi, markalaşmaya yaptığı yatırım, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri dikkate alarak ölçümlüyor.
İş dünyası, reklam, halkla ilişkiler alanlarının öncü isimlerince belirlenen “Türkiye’nin Süper Markaları” listesinde üst üste dördüncü kez yer almaktan büyük bir mutluluk duyduklarını dile getiren Tamek Pazarlama ve Kurumsal İletişim Başkanı Şebnem Atay, “Temelinde lezzet, doğallık ve kaliteli hizmet anlayışıyla geliştirdiğimiz ürünlerimizle yarım asırdır her öğünde tüketicilerimizin karşısına çıkıyoruz. Kazandığımız bu başarıya tek yürek halinde, ürün portföyümüzü geliştirmek için yaptığımız yatırımlar ve inovatif yaklaşımımız ile ulaştık. Bizi dördüncü kez Türkiye’nin Süper Markası olarak seçen, bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Tamek olarak, sağlıklı, doğal ve lezzetli hizmet anlayışımızla çalışmalarımızı sürdüreceğiz” açıklamasını yaptı.