12 ülkede üretimi, 74 ülkede satışı olan 100 yıllık efsanevi bisküvi Oreo, Haziran ayında Türkiye’deki tutkunlarıyla buluşuyor.
Milka, Jacobs, Cadbury gibi dünyanın en çok sevilen yiyecek ve içecek markalarının üreticisi Mondelez International, 21. Yüzyılın en çok satan bisküvisi Oreo’yu Haziran ayında Türkiye’ye getiriyor. Amerika’da 1912 yılında piyasaya sürülen ve yapılan araştırmalara göre her 10 aileden 9’unun tercih ettiği efsanevi bisküvi Oreo, Türk tüketicileri tarafından da yakından takip ediliyor. Gelecek yüzyılda görmek istenilen ürünler araştırmasında, %86 gibi yüksek bir oyla gazeteden sonra 2. sırada yer alan Oreo, Türkiye’de Mondelez International aracılığıyla ilk olarak Migros süpermarketlerinde sevenleriyle buluşmaya hazırlanıyor.
100’üncü yılını dolduran ve yılda 25 milyar kez tüketilen Oreo,tüm dünyada “Döndür Aç, Kremasını Tat, Süte bandır” sloganıyla tanınıyor. Oreo’nun kıtır bisküvisi ve muhteşem kremadan oluşan zengin lezzeti ürünü vazgeçilmez kılıyor. Yoğun kakao lezzeti ve kremasının sütle olan uyumu ile fark oluşturan Oreo, Facebook platformundaki 4 milyon üye sayısıyla da ön plana çıkıyor. Mondelez International, tarafından Türkiye’ye getirilen Oreo’nun ilk olarak satışı Migros süpermarketlerinde gerçekleşecek.