Ana Sayfa » Haber Turu » Obaçay’dan Emel Sayın’lı “tam deminde” bir kampanya

Obaçay’dan Emel Sayın’lı “tam deminde” bir kampanya


Obaçay’ın yeni reklam serisi için kamera karşısına geçen ünlü sanatçı Emel Sayın, kendisi ile özdeşleşen Mavi Boncuk şarkısını da kampanyaya özel yeniden yorumladı.

Obaçay, ünlü sanatçı Emel Sayın’ın oynadığı üç reklam filmiyle çay tiryakilerinin damak tadına hitap etmeye devam ediyor. Rengi, kokusu, berraklığı ve tadı ile farkını ortaya koyan Obaçay, yeni kampanyası ile çay tiryakilerini buluşturuyor.

Ülkemizde günde 250 milyon bardak çay tüketildiği tespitiyle yola çıkan Obaçay, bir öncülük yaparak çaya gönül veren 70 milyonu “Çay Tiryakileri Cemiyeti” adı altında birleştirdi. Tüketicilerin körpe çay yaprakları için tercih ettiği Obaçay’ın girişimiyle kurulan cemiyet, “Tiryakilerin en güzel demi” sloganıyla hareket ediyor. Türk tüketicisinin, çeşitli araştırmalarla da ispatlanan çay konusundaki özen ve hassasiyeti, bu sanal cemiyet çatısı altında toplanarak, yeni kampanyanın ana fikrini oluşturdu. Ünlü sanatçı Emel Sayın’ın da bir çaysever olarak cemiyete katılmasıyla Obaçay, “tam deminde” bir kampanya ile tiryakilerinin karşısına çıktı.

OKU ➤  Türk Standartları Enstitüsünden Reis’e Kalite 2013 Ödülü

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir