Ana Sayfa » Haber Turu » Knorr ve Türk Kızılayı’ndan Hem İçimizi Hem Kalbimizi Isıtan Proje

Knorr ve Türk Kızılayı’ndan Hem İçimizi Hem Kalbimizi Isıtan Proje

imageKnorr, Türk Kızılayı ile birlikte hayata geçirdiği “Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın” projesi kapsamında, ihtiyaç sahiplerine 1,5 milyon kase çorba bağışında bulunuyor.  

Soğuk kış günlerinde ihtiyaç sahiplerinin içini ısıtmayı hedefleyen “Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın” projesine tüketiciler de 30 Mart tarihine kadar satın aldıkları her Knorr Ezogelin çorbası ile destek olabilecekler.

Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı çerçevesinde toplumsal ve çevresel alanlarda değer oluşturan projeler gerçekleştiren Knorr, yaşam koşullarını iyileştirme hedefi çerçevesinde, Türk Kızılayı ile yeni bir projeye imza atıyor. “Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın” projesi kapsamında Knorr, yeterli ve dengeli yemek öğününe ulaşamayanlara hizmet veren Türk Kızılayı aşevlerine 1,5 milyon kase çorba bağışında bulunuyor.

Projeye destek vermek isteyen tüketiciler de 30 Mart tarihine kadar satın aldıkları her Knorr Ezogelin çorba ile bu bağış miktarını artırabilecek. Knorr, tüketicilerin satın aldıkları her Knorr Ezogelin çorbası için Türk Kızılayı Aşevlerine 1 kase çorba bağışlayacak.

Proje hakkında konuşan Unilever Türkiye Gıda Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin; “Unilever olarak, Sürdürülebilir Yaşam Planımız doğrultusunda hem kurumsal hem de markalarımız ile; insanların sağlık ve refah düzeylerinin iyileştirilmesi, eğitim, temizlik, temel beslenme olanaklarının sunulması gibi çok geniş bir çerçevede projeler gerçekleştiriyoruz. Türkiye’de köklü bir geçmişe sahip olan ve topluma karşı sorumluluklarının bilincinde harekete den Knorr markamızla da öncü projelere imza atıyoruz. Bir gıda markası olarak Knorr, lezzetli ve besleyici yiyeceklerin herkes için ulaşılabilir olması gerektiğine inanıyor. Bu anlamda yeni bir projeyi hayata gerçirmenin mutluluğu içindeyiz. Ülkemizin en köklü sivil toplum kuruluşu olan ve tüm toplumun kucakladığı Türk Kızılayı’nın işbirliği ile başlattığımız Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın projemizle, Türkiye’de yeterli ve dengeli yemek öğününe ulaşamayanlara gıda sağlanmasına destek vermeyi amaçladık. Bu projeyi bir paylaşım, bir köprü platformu olarak görüyoruz. Bu kapsamda projeyi hem Türk Kızılayı’na destek olma hem de yeterli ve dengeli yemek öğününe ulaşamayanlara gıda yardımı konusundaki farkındalığı artırmak amacıyla, herkesin destek verebileceği şekilde kurguladık. Umuyoruz attığımız bu adım, Türk Kızılayı’na destek konusunda herkes için teşvik edici olur” dedi.

OKU ➤  Ramazan Öncesi Tansiyonunuzu Kontrol Altına Alın

Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar ise kampanya hakkında “Bu işbirliğinin Türk Kızılayı’nın tarihine dokunan bir yanı var. Kızılay kurulduğu günden bu güne kadar ‘kara gün dostu’ olarak bilindi ve bir tas sıcak çorba arayanların baktığı tek yön oldu. Unilever ile insanların hem içlerini hem kalplerini ısıtacağız. Kendi evine çorba alan bir kişi, soğuk kış günlerinde dışarıda kalanlarla aşevlermizden çorba alan ihtiyaç sahipleriyle empati kurma imkanı bulacak. Dünya daha iyi bir yer olacak” diye konuştu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir