Çaykur, soğuk çay markası Didi’nin limonlu, şeftalili ve bergamotlu 2,5 litrelik çeşitlerini tüketicilerin beğenisine sundu.
Türkiye’nin çay alanındaki uzmanı Çaykur ürün gamını genişletmeye devam ediyor. Haziran ayında ürün gamına eklediği 500 ml’lik didi’nin 2,5 litrelik olarak tüketicilerin beğenisine sundu.
Çaykur için bu sene en önemli gelişmelerden birinin didi markalı soğuk çay üretimi olduğunu söyleyen Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, “Türk tüketicisi çayımızı çok beğendi ve bağrına bastı. Bugüne kadar 58 milyon satış gerçekleştirdik. Herkes ailesiyle doya doya soğuk çay içsin diye 2,5 litrelik didi ürettik. Önümüzdeki dönemde didi’nin farklı çeşitleri de pazarda olacak.” dedi.