Yemek Zevki
droetker
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye
No Result
View All Result
Yemek Zevki
No Result
View All Result
Home Haber Turu

Superbrands Türkiye’den Faruk Güllüoğlu’na Ödül!

by Yemek Zevki Editör
19 Nisan 2013
in Haber Turu
473 20
0
739
SHARES
3.5k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter


Dünyada 87 ülkede düzenlenen ve her iki yılda bir Türkiye’de de gerçekleştirilen Superbrands Türkiye’nin 2012 listesine giren markalara ödülleri verildi.

142 yıllık köklü bir geleneğin temsilcisi olan Faruk Güllüoğlu, Superbrands Türkiye 2012 tarafından ödüllendirildi. Seçici kurul ve Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 45 marka arasına girmeyi başaran ve Superbrands logosunu kullanmaya hak kazanan Faruk Güllüoğlu, geleneksel baklavacılık kültüründeki başarılarını her dalda taçlandırmaya devam ediyor.

Superbrands Türkiye tarafından 17 Nisan 2013 günü Esma Sultan Yalısı’nda gerçekleştirilen ödül töreninde Türkiye’nin Süpermarkaları’na ödülleri verildi. Listeye giren her dört markadan birinin gıda-içecek kategorisinden olduğu görüldü. Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri her zaman olduğu gibi büyük önem taşıdı. Seçici kurul bu yıl, Superbrands Türkiye listesinde yer alan 1089 markayı 300 markaya indirdi. Bu 300 marka içerisinden yalnızca 45 tanesi ödül alarak Superbrands logosunu kullanmaya hak kazandı. Türkiye’de tatlıcılık sektörünün büyük bir kısmına sahip olan geleneksel tatlı kültüründe başı çeken Faruk Güllüoğlu da 45 marka arasındaki yerini aldı.

Baklava başta olmak üzere Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini uzun yıllardır layıkıyla taşıyan ve nesilden nesile lezzet aktaran Faruk Güllüoğlu, tüketicisinin takdirini kazanmayı sürdürüyor. Superbrands Türkiye 2012’de de ödüle layık görülen ve Süper Markalar listesine girmeyi başaran Faruk Güllüoğlu, misafirlerine gösterdiği özeni ödüllerle taçlandırıyor. Faruk Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü konuya ilişkin şu sözleri sarfediyor: “Türk mutfağında geniş yer tutan geleneksel tatlı kültürümüze hakettiği değeri vererek bugünlere kadar layıkıyla taşıdığımıza inanıyorum. Faruk Güllüoğlu’nun geleneksel lezzetleriyle büyüyen daha nice nesillere şahit olacağız. Tüketicilerimizin bizleri her fırsatta takdir ediyor olmaları işimize olan sevgimizi ve bağlılığımızı arttırıyor. Süper Markalar listesine girerek tüketicilerimizin de bir kez daha takdirini aldığımızı düşünüyorum. Faruk Güllüoğlu markası adı altında geleneksel mutfak kültürümüzü en iyi şekilde yansıtmaya devam edeceğiz.”

Süpermarka seçimindeki marka seçim kriterlerinin tümüyle uyumluluk gösteren Faruk Güllüoğlu, “hijyen, tazelik, yüksek kalite, hizmet” anlayışı ile “gelenekselliği yitirmeyen, yenilikçi çalışma sistemi ve müşteri odaklı hizmet ve güvenilirlik” mottolarıyla öne çıkıyor. Süpermarkalar seçilirken; şirketin büyüklüğü, teknolojik yatırımları, işgücü kalitesi, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, sosyal sorumluluk projelerine verdiği destekler, çevreye duyarlılık, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yerine bakılıyor. Tüm bu kriterleri bünyesinde barındırarak Superbrands Türkiye 2012 Kataloğuna da girmeyi başaran Faruk Güllüoğlu, marka bilinirliğini her geçen gün başarılı adımlarla arttırmayı sürdürüyor.

Tags: Basit YemeklerEt Yemekleri
Previous Post

Türkiye’nin “Süper Markası” Uludağ İçecek plaketini aldı

Next Post

Raffaele Efsanesi Şimdi Levent’te

Yemek Zevki Editör

Next Post

Raffaele Efsanesi Şimdi Levent’te

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Künye
  • Hakkımızda
  • Dergimize Abone Olun
Bize Ulaşın: +90 212 454 22 22

© 2025 IMG - Yemek Zevki

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Ana Sayfa
  • Tarifler
    • Balık Yemekleri
    • Çorba Tarifleri
    • Diyet Yemekleri
    • Dünya Mutfağı
    • Et Yemekleri
    • Hamur İşi Tarifleri
    • Salata Tarifleri
    • Sebze Yemekleri
    • Tatlı Tarifleri
    • İçecek Tarifleri
    • İftar Yemekleri
    • Kek Tarifleri
    • Kurabiye Tarifleri
    • Meze Tarifleri
    • Pasta Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Pilav Tarifleri
    • Pratik Yemekler
    • Reçel Tarifleri
    • Tavuk Yemekleri
    • Yöresel Yemekler
  • Video
  • Galeri
  • Sağlık
  • Hakkımızda
  • Künye

© 2025 IMG - Yemek Zevki