Yıllardır sevilerek tüketilen Ülker Probis, atıştırmalık yeni formatıyla tüketicisiyle buluştu.
Yıllar öncesinde “büyümeleri ve gelişimleri için onlara proteinli bisküvi Probis gerekli” söylemi ile tüketicisiyle buluşan Probis günümüzde hem çocuklar hem de yetişkinler için yeri doldurulamaz ve vazgeçilemez bir ürün haline geldi. Yirmi yılı aşkın süredir kendine has lezzeti, proteinli bisküvisi ve kakaolu muzlu kreması ile bisküvi kategorisinde farklı bir tat yakalayan Probis, tüketicilerinden gelen istekleri de göz ardı etmedi.
Probis tutkunlarından gelen “Probis’i atıştırmalık olarak üretebilir misiniz?”, “Atıştırmalık boyunu yapsanız biz de doya doya yesek…” gibi yorumları değerlendiren Ülker, tüketicisinin talebi doğrultusunda atıştırmalık rulo tarzında ürününü piyasaya sundu. Özellikle atıştırmalık formatı ile yeni Probis daha uzun süreli bir keyif sunuyor ve tüm Probis severlerin yüzünü güldürüyor.
Sosyal medyada da takipçilerinin yalnız bırakmadığı Probis’in Facebook’da yaklaşık 60.000 kişilik bir hayran grubu var. Yeni ürününü dijital ortamda duyuran Ülker, Probis ile ilgili yeniprobiscandır hashtag’iyle tweetini atıp en çok retweet edilenler arasından 50 kişiye Probis Atıştırmalık ürününü ilk kez deneme fırsatı sundu. Bu kampanya ile şanslı takipçiler herkesten önce yeni ürünü deneme şansını yakaladı.