Ana Sayfa » Haber Turu » Pınar yeni kapağıyla artık çok daha pratik

Pınar yeni kapağıyla artık çok daha pratik


Türkiye’nin öncü gıda ve içecek markası Pınar, meyve suyu ürünlerinin ambalaj, tasarım ve kapaklarını yeniledi. Özenle seçilen meyvelerden hazırlanan Pınar Meyve Suları, sağlıklı bir lezzet olmasının yanı sıra şimdi yeni kapağıyla pratik kullanım imkanı sunuyor.

Gerçek meyve lezzetiyle her mevsim taze bir ferahlık sağlayan Pınar Meyve Suları, tüketicilerine yenilik sunmaya devam ediyor. Özenle seçilmiş en leziz meyveleri sofralara taşıyan Pınar Meyve Suları yeni ambalajları ve Türkiye’de ilk kez kullanılan pratik kapağıyla raflardaki yerini aldı.  Kullanımı kolaylaştıran bu özel kapak, genişliği ile daha rahat açılıyor ve dökülüyor. Böylelikle meyve sularının etrafa sıçramasını önleyerek özellikle çocuklara kolaylık sağlıyor.Farklı damak tatlarına yönelik 15 farklı seçeneğiyle doğal yaşamın vazgeçilmezi olan Pınar Meyve Suları, ailesinin sağlığına özen gösteren annelerin tercihi olmaya devam ediyor.

Pınar Meyve Suları, farklı çeşitleriyle portakalın vitaminini, vişnenin lezzetini, şeftalinin uykuya yardımcı olma özelliğini, elmanın kalbin korunmasına desteğini, kayısının lif zenginliğini Pınar kalitesiyle sunuyor. Enerji deposu Akdeniz Karışık ile farklı lezzet karışımlarını buluşturan Çılgın serisi (portakal-şeftali, portakal-havuç-limon, portakal-elma-armut, armut-ananas ve tropik) çeşitleri de bulunuyor. Pınar Meyve Suları, en lezzetli meyvelerle hijyenik şartlarda el değmeden paketlenerek hazırlanıyor.

Pınar Süt Pazarlama Direktörü Nalan Özgür, “Türk halkının yaşam, sağlık ve lezzet Pınar’ı olarak, meyvelerden gelen gerçek lezzeti tüketiciler ile buluşturuyoruz. Lezzet ve kaliteyi bir araya getiren ürünlerimiz, tüketiciler tarafından da büyük beğeni topluyor. Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer) Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) son üç yıldır meyve suyu kategorisinde lider marka seçiliyoruz. Tüketici araştırmalarında lezzet farklılığımız ve bu konudaki beğeniler özellikle belirtiliyor. Bu beğeninin karşılığı vermek için dünya trendlerini yakından takip ediyor, tüketicilerimize yenilikçi çalışmalar sunuyoruz. Bu anlamda ambalajlarımızı yeniledik ve Türkiye’de ilk kez kullanılan geniş kapaklarla kullanım kolaylığı sağladık. Meyvelerden gelen ferahlığı, tazeliği ve enerjiyi yansıtmak ve yeni ambalajımızın pratikliğini vurgulamak için de çok renkli bir reklam filmiyle de tüketicilerin karşısındayız” dedi.

OKU ➤  Ramazan peynirsiz, peynir ‘Teksüt’süz olmaz..!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir