Ana Sayfa » Haber Turu » Erpiliç; Müşteri Memnuniyetinden Tam Not Aldı

Erpiliç; Müşteri Memnuniyetinden Tam Not Aldı


Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) kapsamında her yıl 40 bin’e yakın müşteri görüşmesi ile 26 sektör ve 150 ye yakın kuruluş bağımsız olarak ölçülerek memnuniyet sonuçları kamuoyuna açıklanıyor.
Müşteri şikâyetleri, bağımlılığı, beklentileri ve algılanan kalite ve değer verileri doğrultusunda; Erpiliç TMME tarafından sektöründe lider marka seçildi.

Türkiye’de satın alınan ürün ve hizmetlerin müşterileri nezdinde memnuniyetlerinin ölçülmesi ve bunun lisanslı, özel, ekonometrik bir model kullanılarak analiz edilmesine dayanan ulusal, sektörel ve kurumsal bir ölçü sistemi olan TMME 2013 3. Çeyrek sonuçlarında Erpiliç’i sektöründe lider marka seçti.

Çiftlikten Çatala Sağlıklı ve Kaliteli Hizmet…

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Erpiliç Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Ericek; “1969 yılında başlayan yolculuğumuza kalite ve gıda güvenliği standartlarına yakışan adımlarla devam ediyoruz. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi kuruluşunun gerçekleştirmiş olduğu bağımsız analiz, bize yapmış olduğumuz çalışmaların olumlu dönüşlerini bir kez daha göstermiş oldu. Gıda Tedarik Zincirinin tümünde aynı sorumluluğu ve standardı uygulama prensibiyle ilk üründen son ürüne aynı kaliteyi koruyoruz. İlerlediğimiz bu yolda gelişimimizi sadece ürün bazlı değil, hizmet bazlı da arttırdık. 2013 yılında başlatmış olduğumuz kuru yolum sistemi ile müşterilerimizin taleplerini daha ileri düzeyde karşıladığımızı düşünüyoruz. Bizler Erpiliç olarak sektördeki bütün firmaların kalitesinden emin olmakla birlikte Türkiye’nin dört bir yanında oluşturduğumuz bayii sistemimizde satıştan, ulaştırmaya, müşteri hizmetleri birimine kadar özel bir ekip ile çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

 

OKU ➤  Muratbey ’den Öğrencilere Lezzet Dolu Tatiller

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir