Ana Sayfa » Haber Turu » Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda Komili’ye Bronz Ödülü

Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda Komili’ye Bronz Ödülü


Komili, 2005 yılından bu yana ülkemizde de düzenlenen “Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda Temel Gıda Maddeleri kategorisinde bronz ödül kazandı. Komili, ‘sıcak-soğuk lezzetler’ kampanyasıyla bu ödüle layık görüldü.

Reklamcılar Derneği ve Reklam verenler Derneği’nin; Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda Komili, Temel Gıda Maddeleri ana kategorisinde bronz ödül kazandı. Komili, tüketiciyi zeytinyağı kullanımı konusunda bilinçlendirerek, zeytinyağı tüketimini arttırma amacıyla kurguladığı ‘sıcak-soğuk lezzetler’ kampanyasıyla bu ödüle layık görüldü.

Ana Gıda Pazarlama Müdürü Simin Özkar Temel Gıda Maddeleri Kategorisi’nde bronz ödül aldıkları ‘Sıcak-Soğuk Lezzetler’ kampanyasıyla ilgili şunları söyledi: “Yaptığımız araştırmalarda ülkemizde zeytinyağının az tüketilmesinin en büyük sebeplerinden
birinin zeytinyağının sıcak yemeklerde kullanılabileceğinin bilinmemesi olduğunu gördük. Tüketicilerimizle yaptığımız araştırmalarda özellikle ürünlerimiz üzerinde kullanım alanlarını belirten yönlendirmeler yapılmasının çok faydalı olacağı sonucuna çıkardık. ‘Lezzet’ katmayı sahiplendiğimiz iletişimimizle bu yönlendirmeleri içeren ‘sıcak-soğuk lezzetler’ kampanyamızı ana iletişim kanallarını kullanarak duyurduk. Kategoriye öncülük eden ürünler üzerine kullanım alanlarının yazılması ile hem satış ekibimizle beraber belirlediğimiz hedeflerimizi gerçekleştirdik hem de tüketicilerimizden çok olumlu geri dönüşler aldık”

OKU ➤  Ülker’den rengarenk bayram neşesi: Sırma

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir