Ana Sayfa » Markalar » Bayramlık çikolata satışlarına koronavirüs bile…

Bayramlık çikolata satışlarına koronavirüs bile…

Tüm Türkiye koronavirüs tedbirleri kapsamında Ramazan Bayramı’nı evlerinde karşılamaya hazırlanıyor. Her ne kadar evlerde olsak da her bayram olduğu gibi bu yıl da bayramlık çikolata alışverişleri yapılıyor. Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden BrandZone, bayram arifesinde öne çıkan çikolata ve gıda kampanyalarını inceledi.

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, kampanya fiyat takibinin yanı sıra online satış kanalı fiyatlarını da raporlayan BrandZone, Ramazan Bayramı arifesinde kampanyaları inceledi. BrandZone verilerine göre; gıda ürünleri alanında 8 bin 782 kampanya düzenlenirken yüzde 11’lik kampanya oranı ve 964 kampanyayla çikolata&gofret kategorisi ilk sırada yer aldı. Yüzde 9,2’lik oran ve 809 kampanyayla peynir ikinci; yüzde 6,3’lük oran ve 552 kampanyayla bisküvi&çerez üçüncü; yüzde 5,5’lik oran ve 484 kampanyayla kahvaltılık dördüncü; yüzde 4,8’lik oran ve 424 kampanyayla gazsız içecek beşinci sırada yer aldı. Yüzde 4,6’lık oran ve 406 kampanyayla et altıncı; yüzde 4,5’lik oran ve 393 kampanyayla gazlı içecek yedinci; yüzde 4,4’lük oran ve 388 kampanyayla hazır yemek&konserve&salça sekizinci; yüzde 3,8’lik oran ve 336 kampanyayla tatlı kategorisi dokuzuncu ve yüzde 3,4’lük oran ve 298 kampanyayla çay kategorisi onuncu sırada yer aldı.

En fazla kampanya düzenleyen Ülker

Gıda kampanyalarında yüzde 6,1’lik oran ve 533 kampanyayla Ülker en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 2,4’lük oranı ve 215 kampanyayla Torku ikinci; yüzde 2’lik oran ve 178 kampanyayla İçim Süt üçüncü; yüzde 1,9’luk oran ve 168 kampanyayla Sütaş dördüncü; yüzde 1,5’lik oran ve 136 kampanyayla Carrefour beşinci sırada yer aldı. Yüzde 1,5’lik oran ve 133 kampanyayla Superfresh altıncı; yüzde 1,4’lük oran ve 127 kampanyayla Coca Cola yedinci; yüzde 1,4’lük oran ve 123 kampanyayla Nestle sekizinci; yüzde 1,3’lük oran ve 115 kampanyayla Şölen dokuzuncu ve yüzde 1,1’lik oran ve 94 kampanyayla Tat onuncu sırada yer aldı.

İşte öne çıkan bayramlık çikolata kampanyaları

BrandZone verilerine göre; 14,80 TL’lik ortalama kampanya fiyatı ve 43 kampanyayla Ülker Buklet dolgulu ikramlık çikolata öne çıkan bayramlık çikolata kampanyalarında ilk sırada yer aldı.

27,30 TL’lik ortalama kampanya fiyatı ve 18 kampanyayla Ülker Ece fındıklı sütlü çikolata ikinci; 21,70 TL’lik ortalama kampanya fiyatı ve 17 kampanyayla Ülker Buklet madlen çikolata üçüncü; 21,70 TL’lik ortalama kampanya fiyatı ve 14 kampanyayla Ülker Ece bütün fındıklı sütlü çikolata dördüncü; 25 TL’lik ortalama kampanya fiyatıyla Nestle Damak ikramlık çikolata, 21,50 TL’lik ortalama kampanya fiyatıyla Ülker Ece bütün fındıklı sütlü çikolata ve 22 TL’lik ortalama kampanya fiyatıyla Ülker Çikolatin Sütlü Çikolata 13 kampanyayla beşinci sırada yer aldı.

19,90 TL’lik ortalama kampanya fiyatı ve 10 kampanyayla Şölen Matmazel sütlü bitter beyaz çikolata altıncı; 24,30 TL’lik ortalama kampanya fiyatı ve 9 kampanyayla Şölen Madlen Sütlü-Bitter Çikolata yedinci sırada yer aldı.

#bayramlıkçikolatalar #bayramveçikolata #bayram #ramazanbayramı #bayramtatlıları #bayramlıktatlılar #ülker #torku #nestledamak #şölenmadlen #koronavirüs #evdebayramkeyfi #evdeyemekzevki

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir