Ana Sayfa » Haber Turu » Baklava çeşitlerine komşu geldi…

Baklava çeşitlerine komşu geldi…

30Geleneksel ve modern mutfak kültürünü tatlı sektörüyle buluşturan, 1871’den bugüne babadan oğula aktarılan bilgi ve deneyimle yoluna devam eden Faruk Güllüoğlu, 2015 yılıyla birlikte cafe – restoran hizmetlerindeki yeni menüleriyle daha fazla müşteriye hitap etmeyi hedeflediklerini açıkladı.

Faruk Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, aslen “öze dönüş” niteliği taşıyan cafe – restoran hizmetini yaygınlaştırarak geliştireceklerini söyledi. Faruk Güllü, “Sektöre baktığımızda iki ana faaliyet alanımız olan tatlı ve restoran hizmetlerinde beklentilerimize uygun olarak geçtiğimiz yıl yüzde 10 – 15 arasında bir büyüme gerçekleştirdik. Geçtiğimiz yılın başında sektörden çok ciro açısından daha fazla büyümeyi hedeflemiştik ve yaklaşık yüzde 30’luk mağaza büyümesiyle de bu hedefimizi büyük oranda tutturduk. Bu noktada 2014 bizim için aynı zamanda kontrollü büyüme yılı oldu. Mağaza sayısındaki artışın yanında devam eden operasyonlarımızı da genişlettik. Diğer sektörlere göre daha hızlı büyüyen perakende ve hızlı tüketimdeki hareketlilik doğal olarak bize de yansıdı ve doğru stratejiyle bir önceki yıla göre yaklaşık yüzde 40 oranında ciro artışı gerçekleştirdik” dedi.

1.5 MİLYON KG BAKLAVA SATIŞI

2014 yılında 100 milyon TL’lik ciroya ulaştıklarını belirten Faruk Güllü, Türkiye çapındaki 54 mağazada geçtiğimiz sene 4.5 milyon müşteriyi ağırladıklarını vurguladı. Geçtiğimiz yıl 1.5 milyon kg’nin üzerinde toplam tatlı satışı gerçekleştirdiklerinin altını çizen Faruk Güllü, adisyon başına ise ortalama 44 TL’lik bir satış gerçekleştirdiklerini vurguladı. Faruk Güllü, 2015 yılı sonunda 80 mağazalık büyüklüğe erişmeyi planladıklarını ve yüzde 30 ciro artışı hedeflediklerini de açıkladı.

 

ANTEP’TEN DANA KÜREK, MEKSİKA’DAN FAJITA

Faruk Güllü, değişen dünyada tüketim alışkanlıkları ve müşteri beklentilerinin de sürekli değiştiğini vurgulayarak, yeni mönülerinin kısa sürede müşteriler tarafından hızla algılandığını ve beğenildiğine dikkat çekti. Faruk Güllü, “En çok ev mantısı satıyoruz. Ve çorba olarak ise yeni çıkardığımız etli keşkek çorbasına muazzam bir talep oldu. Antep közlemesi, dana kürek, baklava hamurunda levrek en sevilen yeni lezzetlerimizin arasında yer alıyor. Ancak dünya mutfağı klasikleri olan et fajita, hamburger ve pizza çeşitlerimizde satışlarda hep üst sıralarda olan ürünlerimiz arasında yer alıyor” diye konuştu.

OKU ➤  Aromalı Sütler, Süt Ürünleri Sektörünün Büyümesini Destekliyor

Tavsiye

Et tüketiminin bir kısmını cevizle değiştirmenin potansiyel faydaları

Uluslararası, hakemli, açık erişime sahip bir beslenme dergisi olan Nutrients’te yayınlanan ve Kaliforniya Ceviz Komisyonu …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir